אבנים פראיות

אבנים פראיות לחיפוי קירות וריצוף – מה שלא ידעתם

מגוון אבנים פראיות זמינות לשימוש ביישומי חיפוי וריצוף. סוג הפרויקט והמיקום יקבעו את האבן המתאימה ביותר עבורו. לוח אבן מחובר למסגרת עם מערכת עוגן אל-חלד. מערכת אנקורג 'המתנגדת לכוח הכבידה והעומס הרוחבי יהיה הצלחה מתוכננת להתנגד לכוח הכבידה. העוגנים היעילים ביותר הם פשוטים ויש להם מרכיבים מעטים. הם גם עמידים בפני קורוזיה גלוואנית שעלולה לגרום לכישלון במשך שנים.

למה להשתמש באבן פראית לחיפוי וריצוף?

חיפוי חיצוני נעשה בדרך כלל באבן טבעית. בנוסף להיותו מושך, אבן טבעית מציעה משטח בר קיימא. תכונותיו הטבעיות יכולות להפחית את אפקט אי החום באקלים חם ולספק חיצוני עמיד בפני מים באקלים קר. חומר זה יכול לשמש ליצירת עיצובים מעניינים ולעמוד בדרישות המבניות של בניינים. הקישוטים יכולים להיות עשויים מאבן טבעית, עמידה.

חיפוי אבן טבעית לא עובדת טוב עבור יישומים חיצוניים. סוג זה של אבן אסור בקודי בניין רבים. הגבלות אלו מקשות על מספר פרויקטים לציית לקודי בניין מקומיים. בשל כך, חשוב להיוועץ במהנדס בניין או מהנדס מבנים לפני שמתקדמים בפרויקט. חברה טובה להנדסת מבנים צריכה גם להיות מודעת לכל הגורמים העשויים להשפיע על כוחו של לוח אבן.

חפירת אבן טבעית היא בחירה פופולרית לריצוף ולחיפוי, אך ישנם מספר שיקולים חשובים שיש לזכור. אלה כוללים את סוג העוגן המשמש וסוג האבן. בעוד שרוב סוגי האבן מתאימים לחיפוי, החומרים חייבים להיות מעוגנים כראוי. כמו כן, יש להתקין כריכת אבן בעזרת הכלים והטכניקות הנכונים. זה לא מומלץ לשימוש פנים.

זה קריטי כדי להבטיח שלמות של מבנה על ידי בחירת האבן הנכונה לחיפוי. לוחות אבן טבעיים בדרך כלל מעוצבים בצורה לא סדירה. כשמשמשים לחיטוט חיצוני, אבנים פראיות הן אופציה מצוינת לריצוף ולחיפוי. הם רב תכליתיים וזמינים בקלות. בעוד אבני הפינה שימושיות לריצוף ולהנחת היסודות, אבני קווין הן אפשרות טובה יותר לחיפוי.

ודא שאתה מעגן את אבן הפראית כראוי בעת בחירתו. זה יעצור את הגלישה. ישנם סוגים רבים של מערכות אנקורג 'להצמדת אבן טבעית. ישנם שלושה סוגים של מערכות אנקורג 'להצמדת אבן טבעית: אבני פינה ואבני קווין. כמו כן, יש אפשרות להשתמש בעוגנים. לשימושים מסחריים, אלה נפוצים יותר עבור חיפוי חיצוני. אבל הם לא היחידים שנדרשים.

חשוב לשקול את הכוחות הטבעיים שישפיעו על הבניין לאחר בחירת האבן הנכונה. נתיב העומס מתחיל בכל לוח ונמשך דרך הבניין כולו. המבנה מורכב מכמה מרכיבים, כולל עוגנים וקרקע מוצקה וכן מסגרת הבניין. כדי להבטיח שלמות מבנית של הרצפה או הקיר, איש מקצוע מיומן חייב להיות מסוגל להבין את הניואנסים של כל רכיב.