סדינים זורחים הם דבק שחותם מפרקי מדרכות בטון. כדי לספק עמידות למים, היא מיושמת ממש מתחת לפני המדרכה. זוהי אחת הדרכים היעילות ביותר ליצור לוחות בטון עמידים למים. ניתן להחיל אותו על משטחים רטובים או יבשים. הוא עמיד בפני אולטרה סגול וניתן לצבוע אותו כך שיתאים לאספלט או לבטון. זו דרך חסכונית לשחזר גגות פגועים.

גיליונות bituminous הם חומר נהדר לבטון חסין מים. הוא עשוי מנפט והוא צמיגי מאוד. הוא רב תכליתי וניתן להשתמש בו ביישומי בנייה רבים. ממברנת הסיקה היא שכבה דקה של חומר אטום למים, שמופעלת בקלות על פני משטח. הוא גמיש ודבק בעצמו, מה שהופך אותו בחירה מצוינת עבור איטום מבנים.

גיליונות הם הבחירה הטובה ביותר לאטימת בטון. החומר רב תכליתי, גמיש ועמיד מאוד. הסוגים הנפוצים ביותר של גיליון bituminous הם חד שכבה ושתי שכבות. רצועות ריתוך חד שכבתיות שוקלות 400 גרם למטר מרובע, ומגיעות עם אוניית שחרור. הגרסה הדו-שכבתית משמשת לרוב לגשרי דויטשה באן. גם גיליונות ביטומן דו שכבתיים אלה זמינים.

לסדין האספלט הזעיר של סיקה יש יתרון מובהק על פני סוגים אחרים. הרצועה החד-שכבתית פשוטה להתקנה ולתחזוקה. גיליונות הביטומן הגמישים מסיקה גמישים ויכולים להיות כפופים לכל צורה. הרצועות החד-שכבתיות של SBS הן 400 גרם למטר מרובע. רצועה דו שכבתית משמשת לגשר יוקרתי בגרמניה.

בנוסף לגגות שטוחים, גיליון ביטומן משמש גם לאטימת קירות ובריכות שחייה. יישום הגיליון יכול להיות גוזל זמן ודורש ציוד מיוחד. הבחירה הטובה ביותר לאטימת מבנים היא גיליונות ביטומן ממותגים Sika. זהו למעשה אחד מקטעי הביטומן הבודדים. רצועה חד שכבתית בעלת 400g למטר מרובע של בד. קשה יותר לעבוד עם רצועות בעלות שתי שכבות או שלוש שכבות, אך הגיליונות הממותגים בסיקה משמשים את גשר דויטשה באן.

גיליון הביטומן Sika מותג מציע מגוון של יתרונות. הוא גמיש ודבק בעצמו, ונמצא בשימוש נרחב עבור גגות שטוחים וקירות. החברה גם מציעה מעילים עבים יותר לקירות בריכת שחייה, מרתפים ובריכות שחייה. מלבד היתרונות הרבים של ביטומן, המוצרים של סיקה הם ידידותיים לסביבה ועמידים. גיליון שתי השכבות פחות יקר מהשכבה החד-שכבתית.

בנוסף למערכות גגות וקיר, גיליון הביטומן של סיקה יכול להיות מיושם על כל משטח. בחירה פופולרית לבריכות שחייה היא לוח אס-בי-אס. זוהי בחירה מצוינת לאטימת ביטומן בשל גמישותו וחומריו האיכותיים. זה אידיאלי לגשרים חסיני מים ומבנים אחרים. רצועת הריתוך החד-שכבתית בעלת תכולת בד של 400 גרם למטר מרובע. הגרסה הדו שכבתית שלה מיועדת ליישומים בהם שכבה אחת אינה מתאימה.

גיליונות הביטומן של סיקה הם אפשרות נוספת לאטימה. גיליון שכבה אחת מכיל 400g דולר למטר מרובע של בד, בעוד שרצועה כפולה מורכבת משתי שכבות בעלות תכולת בד גבוהה יותר. גיליון ה-SBS משמש לעיתים קרובות על גשרים וניתן להשתמש בו במגוון משטחים כולל מנהרות, בניינים רבי קומות ובריכות שחייה.

גיליונות SBS מורכבים בדרך כלל משתיים או שלוש שכבות, תלוי בחומר. לוחות אס-בי-אס עשויים מפלסטיק. יריעת פלסטיק משמשת לייצור קרומי חסין מים אלה. לוחות SBS יכולים לשמש גם לבנייה. האחרון יקר יותר, אבל זו האפשרות העמידה ביותר. הוא פופולרי גם בגגות וחומות שטוחים.

פרטים נוספים: איטום ביריעה ביטומנית