גליל גז ביתי (באנגלית: House Gas Colinder) הוא סוג של גליל דלק המשמש למטרות בישול. הוא עשוי בדרך כלל מפלדה וזמין במידות של חמישה, שנים עשר, עשרים ושבע וחמישים ליטר. סוג זה של גז נוזלי נושא את אותו הרכב כימי כמו בנזין ונפט, ומשמש במגוון רחב של יישומים מקומיים. האיכות והביצועים שלה מאושרים על ידי STB ISO 9001.

בגליל הגז הביתי יש רמות שונות של לחץ, ומחירו תלוי בקיבולת שלו. הגלילים נמכרים במחיר של כ-LE 65, אך לאחרונה, המחיר הוגדל ל-LE 70. בשל הגדלת משלוחי הגז הטבעי לבתים ולאזורי החיים ההגון, המחירים של בוטאן ירדו באופן דרמטי בשנים האחרונות. בשנת 2008, גלילי בוטאן בשווי של כמיליון ליטרים נצרכו מדי יום בארצות הברית. עם זאת, רק תשעים אלף נצרכים כרגע. ירידה זו בביקוש התאפשרה על ידי מגזר הנפט, אשר חיסל מחסור בצינורות בוטנים.

גליל גז ביתי עולה בסביבות LE 130. עם זאת, ניתן לרכוש את הגליל לצרכנים עבור LE 65. בשל הביקוש הגבוה והמחירים הנמוכים באזורי ”חיים הגונים”, עלה מחירו של גליל גז ביתי ל-LE 70. עם זאת, צריכת גז בוטאן ירדה משמעותית בשנים האחרונות, וכתוצאה מכך נוצר מחסור בגלילי בוטאן. הפחתה זו בביקוש הביאה גם לביטול המחסור בגליל בוטאן.

https://youtu.be/-7_6HIp1Usw

מחירם של גלילי גז בוטאן עלה שוב בלבנון, והממשלה החליטה להעלות את המחירים ב-LE 5 עבור גלילי בית ו-LE 10 עבור גלילי צריכה מסחריים. עליות אלה נגרמו על ידי עליות גלובליות בשווקים של מוצרי נפט. מחירו של גז בוטאן ירד בסביבות ה-LE 20 מאז העלייה, אך עדיין יש צורך בצרכנים לקבל החלטה נבונה.

גליל גז ביתי עולה בסביבות LE 130. מחירה הנוכחי עלה ל-LE 70. מגזר הנפט ביטל את המחסור בגלילי בוטאן. הצילינדרים גם פחות יקרים מ LE 130. מחירו של ליטר גז ביתי משתנה מאזור לאזור. לפני שתקנה גליל, מומלץ בחום שתקרא את התקנות.

פרופן הוא גז נוזלי שמשתמשים בו בהרבה שימושים ביתיים. הלחץ של גליל הגז הוא בערך 70 מ "מ. הלחץ הגבוה של גליל הגז הופך אותם לדלק גדול לחימום ובישול. הגליל הוא אפשרות נהדרת כדי לחסוך אנרגיה ולשמור על הבית שלך חם. למעשה, זה יותר סביר מתמיד. מד גז ביתי הוא עכשיו זול מתמיד. העלות של מד דלק ביתי זהה למכונית חדשה.

גלילי פרופן אמורים להיות מעוגנים במקום מגניב. הם צריכים להיות מאובטחים בנפרד ובמקום קריר. הגלילים צריכים להיות מאוחסנים גם במקום מאובטח. הם לא צריכים להיות מטופלים עם כל כלים כפי שהם מכילים חומרים מסוכנים. אם הם נופלים או דולפים, הם צריכים להיות מאוחסנים באזור בטוח, מאוורר היטב. גליל תמיד צריך להיות שמור במקום קריר ובטוח.

גליל גז ביתי צריך להיות מעוגן במקום בטוח וקריר. השסתום של הגליל צריך להיות מוגן מפני אובייקטים נופלים. מחזיק הוא מקום טוב לנוח הזרבובית. טבעת גז מבודדת צריכה לשמש לחיבור כובע. טבעת הצוואר מגינה על שסתום השירות מפני נזק. טבעת היא חלק חשוב של מיכל גז ביתי.

ניתן לרכוש גלילי פרופן עבור LE 130. ניתן לקנות אותן במחיר גבוה יותר במדינות מסוימות, אך הן זמינות למכירה ב-LE 65. הם נמכרים במחיר נמוך יותר כדי למנוע שימוש לרעה. הם נמכרים בחנויות קמעונאיות ובתחנות דלק. גליל גז זה הוא מקור גדול של חום, אור, ואור. זה אידיאלי לבישול וחימום, אבל אם אתה צריך עוד דלק, אתה יכול גם לקנות פחית פרופן ג 'רי.

פרטים נוספים: בלון גז ביתי מחיר