מחסום אש אטום 1003 SL מ-3M יוצר כלב ים גמיש וגמיש המתנגד ללחות על משטחים אופקיים. נוסחת הלוגן ללא רכיב יחיד יכולה להיות מיושמת בציוד קיקיון קונבנציונלי. הוא מתייבש במהירות וניתן לבדר אותו מחדש. זמן הייבוש המהיר שלו מפחית את משך הזמן הדרוש להשלמת הפרויקט. מוצר זה ממליץ מאוד על ידי חברות הביטוח ומכבי האש, משום שהוא עוזר להכיל שריפה ולמנוע ממנה להתפשט.

חומר איטום לנזילות מים נפוץ שאינו רעיל הוא סיליקון. היתרונות של חסימת מי סיליקון הם רבים. הוא גמיש, עמיד בפני כימיקלים ומזג אוויר, ולא מאבד את הגמישות שלו לאחר האיטום. חומר זה הוא גם אידיאלי ליישומים ארוכי טווח, עם תוחלת חיים של לפחות 20 שנים בהתאם לחומרים, לאקלים ולחשיפה ל-UV. זה גם לא רעיל ולא מתדרדר במהירות, מה שהופך אותו בחירה מצוינת עבור יישומים לטווח ארוך.

ישנם שני סוגים עיקריים של אטמי מים צמודים: צלולים וצבועים. ברור הוא הנפוץ ביותר ומשמש לעתים קרובות לפרויקטים מסחריים ותעשייתיים. אטימות עץ כוללות לרוב גוון, ולעתים קרובות הן עמידות בפני עובש. מספר סוגים שונים של אטמים עמידים למים זמינים למגוון רחב של מטרות. ברגע שהחלטת איזה סוג תצטרך, שקול את התקציב והחומרים שלך. אתה תהיה שמח שעשית.

אם אתה מחפש חומר איטום חסין אש, מחסום אש 3M מים צמודים איטום 3000 WT הוא בחירה מצוינת. קל ליישם את האיטום הצמוד של מחסום האש הזה וחלק ממשפחת התוצרת להגנת האש. 3M הוא מוביל תעשייה עם פתרונות הגנת אש בר השגה לכל תקציב. ברגע שאתה יודע איזה סוג של איטום צמוד מים אתה צריך, אתה תהיה בדרכך לבניית בניין בטוח ומאובטח.

בזמן שאתה בוחר אטימה עמידה במים, ודא להתאים את החומר אתה עובד עם כדי למנוע דליפות. אם אתם עובדים עם מתכת, אתם צריכים להשתמש בתרכובת סיליקון שיכולה לעמוד בטמפרטורות קיצוניות סיליקון הוא אחד מחומרי האיטום הנפוצים והיעילים ביותר בשוק. יש לו יתרונות רבים, כולל עמידות לחום גבוה ורעילות נמוכה. בזכות תכונות אלה, הסיליקון מעולה לצינורות אינסטלציה, אקווריומים, ספינות ועוד.

איטום זה הוא אידיאלי עבור חללי בנייה פנימיים, צינורות וחוטים. איטום אש (באנגלית: Firestopping Sealant) הוא אלסטומר סיליקון מקושר לחומרי הבנייה הנפוצים ביותר. הוא גם תואם לדרישות NFPA 5000 לחסימת אש ועשן. איטום זה אפור ועמיד עד 1380 מעלות צלזיוס, והוא זמין גם במגוון רחב של צבעים ועוביים.