חידוש דק

דקים איפאה הם בחירה אלגנטית לכל חלל חיצוני. עם זאת, הם דורשים סוג מיוחד של טיפול כדי להבטיח שהם נראים במיטבם. להלן מספר טיפים לפרויקט חידוש דק מוצלח. התחל על ידי ביצוע הערכה של מצב הדק. האם יש כתמים על זה? אם כן, איך תוכל לקבל אותם? ולמה כדאי לשכור איש מקצוע שיבצע את הפרויקט? למרבה המזל, ישנן חברות רבות בעלות מוניטין המספקות שירות מסוג זה.

כיצד אוכל לשחזר את דק האיפאה שלי?

שלא כמו עץ שטופל בלחץ, תהליך ההכנה לדק איפאה דורש מוצרים מיוחדים. כדי לשמור על מראה דק האיפאה שלך, עליך לבצע את ההוראות הבאות בזהירות. כמו כן, הקפד להשתמש במוצרים הנכונים. אתה צריך לנקות את הדק שלך על בסיס קבוע. עליך גם לנקות פסולת מדק האיפאה שלך, במיוחד בעונות השנה. ניקוי חיוני לשמירה על המראה היפה של הדק שלך. להלן מספר צעדים פשוטים לניקוי דק האיפאה שלך.

נקה את דק האיפאה שלך כדי לשחזר את יופיו המקורי. שמירה על ניקיון עץ האיפאה תבטיח את הברק שלו לשנים הבאות. כדי לעשות זאת, תחילה לטאטא את הלכלוך מפני השטח של הדק. לאחר מכן, חול את פני השטח באמצעות נייר זכוכית 80-חצץ. כדאי גם לפטיש ציפורניים רופפות כדי להחזיר אותן למקומן המקורי. לבסוף, יש למרוח אוטם המגן על האיפאה מפני לחות.

החל מוצר מונע חלודה על דק איפאה טרי. זה ימנע מהעץ להיות דהוי וגם ימנע ממנו להיסדק. עליכם למרוח גם ציפוי מגן על רהיטי איפאה שזה עתה נוקו עם גימורים בטוחים בעץ כמו פנופין. מוצרים אלה מיוצרים במיוחד עבור עץ איפא וקלים לשימוש. אם אתם מחפשים דרך משתלמת להגן על רהיטי האיפ שלכם, עיינו בערכת הטיפול לאחר האיפ של פנופין. ערכה זו כוללת מנקה עץ פרו-טק של פנופין וגימור שמן ורדה. ריהוט איפאה עמיד במיוחד ויכול לעמוד בטמפרטורות החורף מבלי להידרדר. במהלך החודשים הקרים יותר תוכלו להשאיר את הרהיטים בחוץ וזה יהיה בסדר. לאחר מכן, כאשר מזג האוויר מתחמם, אתה יכול בקלות לשחזר אותו לסיים המקורי שלה. את עמידות ויופי

טעויות שיש להימנע מהן במהלך חידוש דק איפאה

אחד הצעדים החשובים ביותר בחידוש דק האיפאה הוא מריחת שכבת הכתם הסופית. יש למרוח את הכתם על עץ יבש ונקי עם הדגן. בדרך זו הוא יספוג בעץ באופן שווה. השתמש בכתם על בסיס שמן ולא בכתמים על בסיס מים. הם נוטים להיספג טוב יותר בעץ איפאה. אם אתה מתכנן מכתים את הדק שלך בעצמך, זכור את הטעויות האלה.

אחת הטעויות הראשונות שעושים בעלי בתים בעת שחזור חפיסות האיפ שלהם היא לא להשתמש במוצרי הניקוי הנכונים. למרות שזה אולי נראה מפתה להשתמש מטאטא ו לנגב, אתה צריך להשתמש במוצרי ניקוי מיוחדים עבור איפאה. סכין ואקום ומרק הם גם כלים מועילים. טאטוא הדק מספר פעמים בשבוע ימנע הצטברות לכלוך ופסולת. אם לא תטאטא את הדק באופן קבוע, תסתכן בגרימת שינוי צבע ובעיות אחרות.

טעות נפוצה נוספת היא לא החלת אוטם איטום. למרות המראה האטרקטיבי שלה, עץ רך יירקב מהר יותר אם הם לא אטומים כראוי. לכן, חשוב למרוח אוטם איטום על דק האיפאה שלך. אם לא מטפלים בו, הוא יתקלף לאחר שנה. זה גם ידרוש ממך חול ולהחיל עוד אחד. אתה יכול גם לבחור עבור שירות חידוש הדק מקצועי.

למה אתה צריך מקצוען לחידוש הדק?

חידוש דק איפאה דורש טיפול ותחזוקה מיוחדים. עצים קשים ברזילאים כמו איפאה דורשים טיפול מיוחד בכדי לשמור על יופיים וגימורם. כתם דק קונבנציונאלי או אקונומיקה עלולים לפגוע במחסום הטבעי של עץ האיפאה. כדי להגן על דק האיפאה מפני ריקבון, עובש והדבקת חרקים, חשוב לנקות וללטש אותו באופן קבוע. מקצוען יכול גם להחיל מעכב אולטרה סגול שיגן על העץ מפני קרניים אולטרה סגולות.

השלב הראשון בחידוש הדק של איפאה כולל קביעת מה צריך לטפל. כתמים כהים מסובכים להסרה מכיוון שאיפאה עמיד בפני לחות. ניתן למלא שריטות ושקעים עמוקים במרק עץ. ניתן לתקן שריטות על פני השטח באמצעות שיוף קל. עם זאת, אם אינך יודע מה אתה עושה, עליך לקבל איש מקצוע לתהליך החידוש.

התהליך מתחיל בניקוי דק האיפאה ושימון מחדש לפי הצורך. יתכן שתצטרך לשמן מחדש את דק האיפאה שלך פעם בשנה או כל שנה אחרת, תלוי באקלים ובהרגלי התחזוקה של האזור שלך. ניקוי דק האיפאה שלך ידרוש כמה כלים מיוחדים, שעשויים לכלול מברשות קרצוף בעלות ידית ארוכה או צינור. לאחר שפיניתם את האזור בתמיסת הניקוי, עליכם לתת לו להתייבש לחלוטין לפני שמורחים עליו כתם או לכה.