תאורה לגינה

ישנם גורמים רבים שיש לשקול בבחירת תאורת הגינה. השיקול הראשון הוא בטיחות. מסלולים צריכים להיות מוארים עם אורות לפחות 15 ס "מ מעל הקרקע. זה גובה טוב, והאור לא צריך לפגוע בעיניים שלך. אם יש לך קירות קטנים בין הצמחים שלך, אתה יכול להאיר קירות אלה באמצעות אורות מפוזרים. זה יעזור להם להתבלט וליצור אפקט דרמטי. אם אתה על תקציב, אתה יכול להתקין אורות סולאריים במקום תאורת חשמל מסורתית.

השיקול הבא הוא האסתטיקה של הגינה. בעת בחירת מבנה תאורה חיצוני חדש, שקול את האסתטיקה של האזור. אם אתה מתכנן לארח מסיבות בגינה, אתה רוצה לשמור על האווירה רגועה ונעימה. זו גם יכולה להיות דרך נהדרת למשוך תשומת לב למקום מיוחד. בנוסף לאסתטיקה, תאורת גינה צריכה להיות בטוחה לשימוש. ודא לבחור אבזרים שעשויים מחומרים עמידים ולא לגרום לפציעות.

אם אין לך הרבה ניסיון עם תאורה, אתה יכול לקבל עצות מאנשי מקצוע או מאנשים אחרים. אם אינכם בטוחים, תוכלו גם לקרוא פוסט בבלוג על תאורת נוף. כל סוג של תאורה שתבחר, חשוב לבחור את התאורה המתאימה לגינה שלך. ישנם גורמים רבים שיש לשקול בבחירת תאורת הגינה. תחשוב על הגודל של הגינה שלך, הרעיון שאתה רוצה ליצור, והמרחק לסלון שלך.

בבחירת תאורת גינה, זכור שישנם מגוון השפעות שתוכל להשיג. חלקם נועדו לעזור לאנשים לראות בחושך. אחרים ישליכו אור על המאפיינים השונים בגינך. זה אומר שאתה צריך להקדיש קצת זמן לחשוב על איך אתה רוצה התאורה להיראות. אתה גם יכול לדמיין את הפריסה של הגינה שלך מתוך הבית שלך. כשאתה יודע מה אתה רוצה, אתה יכול בקלות לבחור את הסוג הנכון של תאורת גינה.

סוג התאורה שאתה בוחר צריך להתאים לסגנון ולעיצוב של הגינה שלך. באופן כללי, אתה צריך לבחור סוג אחד של תאורה לגינה שלך. אתה צריך להשתמש זרקורים להדגיש את הצורות של ענפים ואלמנטים אחרים. באפשרותך גם להשתמש בתשתית כדי להדגיש את צורת העצים. בין אם אתם בוחרים תאורת נוף או אבזרי קיר, יש אפשרויות רבות לבחירה. אם ברצונך לשפר את הגינה, בחר באורות גינה המעצימים את יופיו וביטחונו של ביתך.

בחירת התאורה החיצונית הנכונה חיונית מטעמי בטיחות. עליך להימנע מלשים אורות בחוץ באזורים שבהם הם עלולים להיפגע, כיוון שזה יכול לגרום לשריפה. חשוב גם לשקול את גודל הגינה שלך. חשוב גם לשקול את התאורה שתבחר. אתה צריך תקציב, ולבחור אור שיהיה בטוח. מלבד דברים אלה, עליך גם לשקול את העדפותיך האישיות בבחירת תאורת גינה.

אילו סוגים של תאורה לגינה ניתן לרכוש?

סוג תאורת הגינה שאתה בוחר לא צריך להיות בהיר מדי. אור בהיר מדי יכול לפגוע ביופי של הגינה שלך. סוג תאורת הגינה הטוב ביותר צריך להיות עמיד, וזה צריך להיות קל להתקין. עיצוב האורות והמתקנים צריך להתאים לסגנון ולעיצוב של הבית שלך. הדבר החשוב ביותר שיש לשקול בבחירת תאורת גינה הוא כמות החלל הזמינה באזור החיצוני שלכם. לדוגמה, המרפסת הקדמית צריכה להיות מוארת על ידי שליש מגובהה.

ישנם סוגים רבים של תאורה חיצונית, לכן חשוב לבחור את הסוג המתאים למרחב שלכם. בעת בחירת תאורת הגינה הנכונה, עליך לשקול את סוג וגודל השטח החיצוני שלך. ואז, אתה יכול לבחור קבוע שנועד להשלים את הגינה שלך. מלבד סגנון התאורה, ניתן לשקול גם את המיקום והמרחק של מבנה האור. מלבד בטיחות, אתה צריך לשקול את העיצוב של תאורת הגינה, גם כן. הוא אמור להימשך זמן רב.

בחירה בסוג הנכון של תאורת גינה היא החלטה חשובה. זה צריך להיות עמיד ולא להפריע לשכנים שלך. בנוסף, אסור שזה יגרום ליותר מדי רעש או נזק לסביבה. כאשר אתה בוחר את סוג האור שאתה רוצה להתקין, אתה צריך לחשוב על מטרת האור. האור צריך להיות פונקציונלי ומשביע רצון מבחינה אסתטית, ואל לך להסיח את דעתם של שכניך. מלבד היופי, זה צריך להיות קל לתפעול.