אריחים למטבח

עליך לשקול את העיצוב הכללי של ביתך לפני שתוכל לבחור את האריחים המתאימים למטבח שלך. ראשית, למדוד את האזור שבו אתה מתכנן להתקין את הרצפה החדשה. הבא בתור, קבע תקציב. לאחר מכן, שקול את הסוג והצבע של המטבח שלך. ברגע שיש לך מושג כללי על הסגנון שאתה רוצה, זה הזמן להתחיל לבחור אריחים. ברגע שהחלטת איזה סוג של אריח אתה רוצה, הגיע הזמן להחליט כמה אתה הולך לבזבז עליהם.

זכור שאין להשתמש במטבח לעתים קרובות, לכן בחר אריחים העמידים יותר בפני לכלוך וכתמים. התקציב שלך ימלא תפקיד בסוג ובמחיר של האריחים שתבחר. עם זאת, הערך המוסף שווה את העלות הנוספת. אתה יכול גם לבחור את סגנון האריחים שמתאים הכי טוב למטבח שלך. אם אתם עובדים עם חלל קטן, אולי תרצו להישאר עם אריח פשוט בגודל גדול, כי זה יקטין את האפשרות של פערים.

צעדים לבחירת אריחים מעוצבים למטבח:

הדבר הראשון שצריך לשקול בבחירת אריחי מטבח הוא הפונקציה. אם אתם מתכננים להתקין מצנח אחורי מעל התנור שלכם, תצטרכו חומר יציב ועמיד. ניתן להשתמש באריח, אבל הוא חייב לעמוד בפני תנועת הולכי רגל קבועה. עמידות היא עוד שיקול חשוב, כמו המטבח שלך יראה הרבה תנועת הולכי רגל. עליך גם לוודא שהאריחים החדשים שלך עמידים בפני שברים או קילופים, גם לאחר ניקוי רגיל.

ברגע שתחליט על סגנון המטבח שלך, תצטרך להחליט על גודל אריחי המטבח שלך. גודל אריחי המטבח שלך תלוי בכמה מקום יש לך. ישנן אפשרויות רבות עבור אריחים שיתאימו לחלל שלך, כולל מרובע – או גדול פורמט. אתה גם רוצה לשקול את פריסת המטבח שלך לפני שאתה בוחר את האריחים החדשים שלך. אם זו תוכנית פתוחה, אז בחירות האריחים שלך צריכות לשקף את הסגנון והעיצוב שנבחרו.

צבע אריחי המטבח שלך הוא אחד הגורמים החשובים ביותר. אתה רוצה לוודא שזה משלים חומרים אחרים בחדר. לבן הוא בחירה מצוינת אם יש לך מטבח לבן. אריחים לבנים זה הכי טוב למטבח לבן. באפשרותך להשתמש באריחים משלימים או מנוגדים אם אתה מעדיף צבעים עמומים. זה רעיון טוב לא לבזבז יותר מדי על פרויקט.

כאשר בוחרים אריחי מטבח, הצבע הוא שיקול חשוב. מטבח לבן אולי נראה חלקלק ומודרני, אבל האריחים אמורים להתאים לשאר החדר. אתה יכול להשוות את האריח לעיצוב של הבית שלך כדי למצוא את הנכון. ודא שקל לנקות את האריח ולהתאים אותו למטרה מסוימת. אריחי מטבח באיכות גבוהה יכולים לעמוד שנים על שנים של שימוש.

צבע הוא גורם נוסף בבחירת אריחי מטבח. אם אתה רוצה שהמטבח שלך ירגיש רגוע, אתה צריך לבחור אריחים שמתאימים לחומרים האחרים בחדר שלך. צבע הריצוף והקירות של המטבח שלך הוא הגורם החשוב ביותר בבחירת אריחי מטבח. עליך לבחור צבעים המשלימים פריטים אחרים במטבח שלך אם אתה רוצה מטבח שהוא גם פונקציונלי וגם ויזואלי. כאשר אתה בוחר את האריחים המתאימים למטבח, חשוב לשקול את עיצוב ביתך.

המטבח הוא האזור המשומש ביותר בבית. תצטרך לבחור אריחים עמידים ועמידים לשריטה. כמו כן, חשוב על הבלאי והקרע שיחוו האריחים שלך. אריחי קרמיקה הם אפשרות נהדרת כי הם זולים. קיימות אפשרויות רבות לקומה החדשה שלך, בין אם אתה רוצה לעדכן את המטבח שלך או להוסיף כשרון מודרני. האריח הנכון יכול לגרום לבית שלך להרגיש נעים ויפה.

לחצו כאן על מנת למצוא אריחים למטבח: רוחמה שרון, אריחים מעוצבים למטבח