כיצד לבחור סלון פינתי?

כאשר מקשטים סלון, ספה פינתית יכולה להוסיף מגע אלגנטי. זה מקום נהדר לשים ספה פינתית לנוחות האורחים שלך. אם יש לך מקום קטן, ספה מגובה גבוה תשלים את החדר שלך. להגדרה לא רשמית יותר, חתיכה רכה ומוגזמת תיראה טוב יותר. הדבר החשוב ביותר לזכור כאשר לקשט חדר הוא לדעת איך אתה מתכנן להשתמש בחלל.

הדרך הטובה ביותר להפיק את המירב ממרחב ישיבה פינתי היא להשתמש באהבה, שיכולה להתאים לשני אנשים ועדיין להציע מקום לאורחים. החובבים מושלמים למרחב אחד וחצי, והם מתאימים לילדים או לחיות מחמד. אם אתם מחפשים ספה פינתית נוחה ומסוגננת, חפשו רק את הספה של פטרדייל ממחלקת הרווחה. זמין ב -26 צבעים, הספה הזאת היא התאמה מושלמת לסלון פינתי שלך.

בעוד שניתן למצוא ספות פינתיות במגוון צבעים, בדים וגדלים, יש לבחור כיסוי שניתן להסרה לצורך ניקוי קל. הכיסוי צריך להיות מכונת כביסה כדי להגן עליו מפני כתמים ושינויי צבע. בחר צבע כהה יותר להסתיר שינוי צבע. אתה מעריך את המראה המודרני שלה גם כן. זו ספה אידיאלית לחדרים קטנים. אתה אפילו יכול לקבל ספה בקומה!

https://youtu.be/Qx54B7PYfJg

אזור ישיבה בפינה צריך להיות מעוצב עם ריהוט ומעצב פרופורציונלי. ספה קטנה בחדר גדול עלולה להרגיש לא במקומה, בעוד ספה גדולה תכריע את החדר. זכור להשתמש בקנה מידה ומידתיות בעיצוב הבית שלך כאשר מחליטים על רהיטים. המרחק בין הספה לשולחן שלך צריך להיות לפחות שני מטרים זה מזה. אם אתה עובד עם מקום קטן, ספה פינתית עשויה לעבוד טוב יותר. ספה מדורגת, לעומת זאת, יכולה להיכנס פינתית, ולמקסם את החלל.

ספה פינתית היא גם בחירה טובה לתקרות נמוכות. זה גם גורם לפינה נוחה שבה אתה יכול לצפות בסרטים. מעצבת פנים אחת, ניקי במפורד-בואס, בחרה בצבעים אוטומטיים ומסגרת אמנות קיר מעל הכיסא כדי ליצור אווירה חמה ונוחה. המקום המושלם לסרטים הוא פינה בבית עם ספה פינתית. אם אתה מחפש ספה פינתית, תוודא שהיא מתאימה לסגנון ולתקציב שלך.