קמין פלט

קמין פלט הוא בחירה טובה יותר מאשר קמין עץ מסורתי מסיבות רבות. מכשירים אלה יכולים לפעול עם 60-80% יעילות. הם גם קלים יותר לניקוי ולתחזוקה. לכיריים יש אורך חיים ארוך בהרבה מאשר לקמין עץ. הם לא פולטים שום ריח. הם יכולים להיות מצוידים בכל חדר ולהתמזג עם העיצוב. לקמין יכולה להיות חזית זכוכית בהתאם לעץ המשמש לתצפית טובה יותר על האש.

יתרון נוסף של קמין פלט? היעילות שלו. קמין יעיל יותר יכול לייצר יותר חום מאשר אחד שפועל על גז. כדי לענות על הצרכים שלך, אתה יכול גם לבחור קמין שיש לו מגוון רחב של BTUs. גודל החדר הוא דרך טובה להחליט על גודל הקמין. רוב החדרים צריכים 5,000 Btu של חום. אתה יכול לבחור דלק קטן יותר למרחב קטן. עדיף לקבוע כמה בט "ו ברצונך לקבל מהדלק.

התועלת הנוספת של הקמין היא קלות ההתקנה שלו. הדבר הטוב ביותר בקמין פלט הוא היכולת והיעילות שלו. יש אפילו דגמים זמינים שניתן להתקין עם איש מקצוע. לפני שתרכוש קמין, תצטרך למצוא סוחר שיוכל לבצע את ההתקנה. זה ישתנה בהתאם לרמות הבידוד של הבית שלך ומקור הדלק. אתה יכול גם להתקין אותו באולם התצוגה של סוחר אם תרצה.

קמין פלט אינו רק יעיל למחיר, אלא גם יכול להפחית את הסכום הדרוש לקניית עץ. קמין פלט טיפוסי מדליק אש קטנה במרכז. אחד טוב יהיה זכוכית צפייה גדולה שיכול להראות לך את כל האש. הכדורים יכולים להפיץ את הלהבות יותר מאשר שריפת עצים מסורתית. כיריים באיכות גבוהה יהיו גם יומני קרמיקה, מה שנותן לאש מראה אותנטי יותר.

מה מייחד קמיני פלט?

קמיני פלט הם יפים ותפקודיים, אבל הם דורשים חשמל כדי לפעול. יחידת גיבוי סוללה ניתן לרכוש אם אין לך שקע חשמל. מודלים אלה עשויים להיות יחידות גיבוי סוללה שיכולות להיות שימושיות באזורים עם הפסקות חשמל תכופות. ניתן להשתמש במכשירים אלה גם כאשר הכוח אינו זמין כלל. יש מודלים שניתן להשתמש בהם ללא מקור כוח.

קמין פלט יכול להתחבר לגנרטור או סוללת גיבוי. גנרטור יכול להיות מחובר לחשמל הקמין שלך במקרה של הפסקת חשמל. בנוסף, אין צורך בחשמל לשימוש. אתה יכול גם לחבר אותו לגנרטור כאשר אתה משם לפרק זמן ממושך. אתה יכול גם להפעיל גיבוי סוללה אם מקור הכוח שלך יוצא. אתה יכול גם להתקין סוללת גיבוי אם אתה חושש לאבד כוח.

קמין פלט יקר ומסובך יותר מאשר קמין עץ מסורתי, אך עדיין ניתן להשתמש בו לחימום מים. החיסרון העיקרי של קמין פלט הוא שהוא דורש חשמל כדי להפעיל את המאווררים שלו ולהאכיל את הכדורים. צריך לשקול את זה כשאתה מתכנן את ההתקנה שלך. גנרטור מונע בגז יכול להיות אפשרות טובה אם אתה חי באזורים מרוחקים. אם אתה לא יכול למצוא אחד שמשתמש בעץ, מודל פרופן מונע יכול להיות בחירה מצוינת.

תצטרך חשמל כדי להשתמש בקמינים. הם יכולים להיות מותקנים כמעט בכל מקום. אתה יכול להשתמש בהם לחימום ראשוני או שני. עם זאת, תצטרך לוודא שיש מקור כוח אמין בקרבת מקום. אם הכוח שלך הוא לסירוגין, אתה יכול להשתמש גיבוי סוללה. קל לחבר אותו לשקע חשמל.

עליך גם לשקול גורמים אחרים בעת בחירת קמין. הגורם החשוב ביותר לשקול הוא תפוקת החום. קמין פלט שמייצר מעט מדי חום יגרום למרחב שלך להרגיש לא בנוח. מצד שני, קמין פלט שמייצר חום רב יחמם בית שלם או חדר שלם מבלי להשתמש בדלק. אש גדולה יכולה להיות מאוד לא יעילה ומזהמת. להבה קטנה לא תהיה גלויה מבחוץ.