אם אתם מתכננים להתקין או להחליף גגות רעפים, יש כמה שיקולים חשובים שכדאי לקחת בחשבון. קרא את המאמר הזה כדי לגלות עוד איך לעשות זאת.

החלפת גג רעפים


אם שמתם לב לכמה סדקים או רעפים סדוקים בגג הרעפים שלכם, ייתכן שאתם שוקלים להחליף אותם. חשוב לדאוג לגג הרעפים שלכם, במיוחד אם אתם חיים באקלים חם. כמו כן, חשוב לזכור שהאריחים הללו עדינים מאוד. אם תדרוך על אריח שבור במקום הלא נכון, הוא עלול להתפורר.

על מנת להחליף את גג הרעפים שלך, תצטרך לקבל עזרה מקצועית. בהתאם להיקף הנזק, עשוי לעלות בין 175 ל-225 דולר להחליף כל אריח. עם זאת, אם יש צורך להחליף מספר אריחים, זה עשוי לעלות עד 250 $ למטר מרובע.

העלות הממוצעת של החלפת גג רעפים היא בערך כפול מזה של גג מתכת רגיל. העלויות משתנות בהתאם לסוג הגג, המגרש והיצרן.

רעפים רגילים הם חומר הקירוי הנפוץ ביותר. זה קל להתקנה והוא רב תכליתי. אם אתם מחפשים אפשרות פשוטה וידידותית לתקציב, זו בחירה מצוינת.

אם אתם מתכננים להחליף את כל הגג, אולי כדאי לכם לבחור רעף משתלב. בשיטה זו ניתן לחבר בקלות את המפרקים הצדדיים ולהימנע מהטרחה של חיתוך אריחים.

חשוב למצוא את האריח המתאים לסגנון הבית שלך. אריחים ספרדיים, או ים תיכוניים, פופולריים באקלים חם יותר. אריחים אלה הם בדרך כלל חימר. צורת ה-S של אריחים אלו הופכת אותם למתאימים לאזורים עם גשמים כבדים. אריחים אלו יכולים להחזיק מעמד עד 75 שנים עם תחזוקה נאותה.

השיקולים להחלפת גגות רעפים


כאשר מדובר בהחלפת גגות רעפים, תצטרכו לשקול כמה דברים. תצטרך לבחור את הרעפים הנכונים, את התשתית וגורמים אחרים כדי לקבוע כמה זמן הגג שלך יחזיק מעמד.

תוחלת החיים של גג רעפים יכולה להשתנות, בהתאם לגורמים כמו מזג האוויר, המיקום שלך ותחזוקה. עם זאת, גג מתוחזק היטב צריך להחזיק מעמד במשך עשרות או אפילו מאות שנים. כדאי שגורם מקצועי יבדוק את הגג שלך לפחות פעמיים בשנה.

הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לבדוק את הגג שלך עבור נזקים. אם אתה רואה אריחים סדוקים או רקובים, עליך להחליף אותם מיד. כמו כן, מומלץ לחפש סימנים של עובש או טחב. אלו שתי בעיות נפוצות בגגות רעפים.

עליך לבדוק את הגג שלך לאחר סערה גדולה כדי לזהות בעיות כלשהן. זה לא רק ימנע דליפות, אלא גם ימזער את הסיכון לנזק פנימי. כדאי להזמין חברת גגות בעלת רישיון לעבוד על גגות רעפים.

אתה צריך להיות מודע לכך שתחתית היא ההגנה העיקרית שלך מפני מים. זהו חלק חשוב בגג רעפים ויש לבדוק אותו באופן קבוע לאיתור סימני בלאי. אם זה הופך לבעיה, אתה יכול בקלות להחליף אותו.

כדאי לבדוק גם את המרזבים של הגג, או את האזור שמעל הגג. אם הם פגומים, העץ יכול להירקב, ולגרום לריקבון יבש. אתה תרצה לוודא שאתה מתקן את המרזבים כדי לעצור את הריקבון.