נדל"ן מסחרי

כיצד נדל”ן מסחרי עשוי לעלות בערכו

ישנן דרכים רבות שבהן נדל”ן מסחרי יכול לעלות בערכו. חלק מהמשקיעים בוחרים להיות פעילים בהעלאת ערך הנדל”ן המסחרי. הדבר כרוך בשינויים בנכס שיגדילו את ערכו המהותי, מחיר הקנייה וההכנסה הפוטנציאלית שלו. למרות עלויות מסוימות, עדכון פרטים קוסמטיים יכול להגדיל את ההכנסה המשוכרת של הנכס ואת מחיר המכירה הפוטנציאלי. להלן מספר דרכים שבהן גישה זו עשויה לעזור לך. ‏

מה זה נדל”ן מסחרי?

נדל”ן מסחרי מתייחס למרחב הפיזי שבו פועל עסק. חנויות קמעונאיות הן דוגמאות של רכוש מסחרי. נכסים קמעונאיים יכולים להיות חנויות סטנדרטיות, חלק ממרכז חשפנות, או מעוגן עם קמעונאית גדולה. נכסים גדולים יותר, קניונים כאלה, יכולים להשתרע בין 400,000 ל-2,000,000 דולר.

רכוש מסחרי אמיתי הוא סוג ייחודי של נכס שאינו בבעלות משפחה או אדם. זה יכול להיות כל דבר מבניין משרדים למעסיק צווארון לבן לשטח קמעונאי של דייר אחד. זה יכול להיות גם אזור תעשייה עם מחסנים או בתי חולים. הסיבה העיקרית להשקעה בנדל”ן מסחרי היא ההכנסה שהוא מספק. בעלי נדל”ן מסחריים יכולים גם להרוויח כסף מהשכרת שטח לעסקים, בנוסף להכנסה.

שכירות לנכסים מסחריים בדרך כלל נמשכת 5-10 שנים. הסכמי השכירות לבנייני תעשייה נמשכים בדרך כלל בין חמש 10 שנים. הסוגים הגדולים ביותר של רכוש מסחרי הם בבעלות משקיעים ומוחכרים לעסקים. ישנן ארבע קטגוריות עיקריות של נדל”ן מסחרי: שטחי משרדים, נכסים קמעונאיים, נכסים תעשייתיים ושטחי משרדים. סוגי הרכוש יכולים להיות מסווגים על ידי השימוש והגיל שלהם. סיווגים אלה יעזרו למשקיעים לקבוע כיצד להקצות את הכספים שלהם כאשר משקיעים בנכס מסחרי אמיתי.

מה הם היסודות של נדל”ן מסחרי?

משקיע צריך לשאול את השאלה החשובה ביותר: מהי נדל”ן מסחרי? יש הרבה חפצים נוצצים בנדל”ן מסחרי, אז זה יכול להיות קשה לדעת איפה להתחיל. אף ־ על ־ פי שאתה יכול לקרוא על נכסים שונים ועל ביצועיהם, חשוב שתעשה את המחקר שעליך לחקור תחילה. אתה צריך גם לדעת איזה סוג של נכס אתה מחפש להשקיע כמו כל שוק הוא ייחודי. חלק מסוגי הרכוש עשויים להצליח ברמת המאקרו, בעוד שאחרים עלולים להיאבק בעיר מסוימת. הדברים האלה חיוניים אם אתה רוצה להצליח בתחום הנדל”ן המסחרי.

נדל”ן מסחרי הוא קטגוריה רחבה הכוללת מגוון כיתות נכסים שונות. למשל, בבניין מגורים רב-משפחתי יש מקומות קמעונאיים בקומת הקרקע, בעוד שבמלון או בבניין משרדים יש את שניהם. קטגוריה אחרת היא אדמה מסחרית. רכוש מסוג זה יכול לכלול מגרשים ריקים, אדמות בראונפילד ואדמות חקלאיות. סוגים אחרים של נכסים כוללים מאפיינים מיוחדים כמו תיאטראות, פארקי שעשועים וחניונים.

איך מוצאים חברת נדל”ן מסחרית?

זה יכול להיות קשה למצוא ברוקר לייצג בעל עסק מחפש לחכור שטח מסחרי. בהתאם לצרכיך תוכל למצוא ברוקר המתמחה בתחום המשרדים או בתחום הקמעונאי. אם אתה גר בעיירה קטנה, זה יכול להיות קשה יותר למצוא ברוקר עם הניסיון הנכון. עליך להיות מודע לכך שברוקרים יכולים לעבוד גם כבעלי בתים, אז תוודא שאתה שוכר ברוקר בעל ידע על האזור.

המקום הראשון למצוא חברת נדל”ן מסחרית הוא סוכני הנדל”ן המקומיים שלך לסוכן טוב יש הרבה ידע על השוק והוא יכול לעזור לך לנווט בתהליך רכישת הנכס. סוכן נדל”ן מסחרי יכול לתת לך תובנה יקרת ערך על השוק ועל מה שאתה צריך לצפות. אפשרות נוספת היא פלטפורמות רישום נדל”ן, המכילות מספר גבוה של רשימות וניתנות לחיפוש. ודא לוודא את כל הנתונים לפני שאתה מקבל החלטה.

סוכן טוב יידע מי היעד כדיירים. צוות החכירה יידע אילו סוגי דיירים צפויים להתעניין בנכס מסוים, והם יכולים להציע את הנכסים האלה לדיירים המתווכים שמחפשים מקום. ברוקרים אלה יהיו גם בעלי הבנה טובה של סגנונות תקשורת שונים כך שהם יוכלו לשווק תכונות כדי למשוך דיירים. זה יגדיל את מספר המוביל שברוקר יכול לקבל.