אדריכלית

שאלה שאנחנו שואלים את עצמנו כאשר אנו רוצים בית חדש: כמה עולה אדריכל? למרות שזה אולי נראה מנוגד לתקציב שלך, שכירת אדריכל יעזור לך לחסוך כסף. הם עשויים להציע שימוש בחומרי בניין או טכניקות חסכוניות יותר כדי להשיג את מבוקשך. הם גם יכולים להרחיק אותך מטעויות יקרות. הם שווים כל אגורה, בלי קשר לכמה יקר אדריכל. להלן כמה מן השאלות הנפוצות ביותר לשאול את עצמך לפני שכירת אדריכל. קרא על מנת ללמוד יותר.

-רף השעה – אדריכלים גובים מחיר לפי שעה. קצב זה ישתנה בהתאם לפרויקט ולניסיון של האדריכל. הם בדרך כלל גובים בין שמונים לשלוש מאות דולר לשעה, אם כי חברות גדולות יותר יכולות לגבות תעריפים שונים עבור עובדים שונים. למרות תשלום לפי שעה הוא דבר נחמד לאדריכל, זה יכול להיות בלתי צפוי בשבילך. חשוב לגלות כמה זמן פרויקט ייקח. התעריף לשעה גמיש יותר עבור הלקוח והאדריכל. תעריף לשעה יעזור לך להימנע מהפתעות, וזה גם אופציה לאלה עם תקציב.

שיעורי השעה שונים מאוד, ואתה צריך לשאול על זה לפני שכירת אדריכל. תעריף שעה לאדריכל הוא בדרך כלל שישים עד מאה עשרים וחמישה דולרים. עובדים רמי דרג עשויים להיגבה עמלות שונות על ידי חברות גדולות יותר. אפשרות זו גמישה יותר, אך היא יכולה להיות פחות אמינה עבורך. בעוד אתה יכול לקבל מושג כללי של כמה זמן פרויקט ייקח, המחיר עשוי להיות גבוה מדי. תוכנית ברורה תעזור לך לתקצב ולמזער סיכונים.

מה לשקול כאשר שוכרים אדריכל?

לבסוף, לשקול את סוג התשלום שאתה מחפש. ישנם סוגים רבים של עמלות. משא ומתן על סכום שכר אדריכל אפשרי. אפשר לנהל משא ומתן על תשלום שטוח עם אדריכל, אבל זה לא אפשרי. אתה יכול לחסוך כסף על ידי בחירת אדריכל שמוכן לקצץ בעלויות. הם יגבו תשלום קטן כדי להשלים פרויקט. עם זאת, שיעור שטוח הוא הטוב ביותר עבור פרויקטים גדולים יותר.

בהתאם להיקף ולמורכבות הפרויקט, אדריכלים יכולים לגבות לפי שטח, שעה או אחוז מעלויות הבנייה. הסכום שאדריכל עובד על פרויקט הוא בדרך כלל 9-15 אחוז מהעלות הכוללת. זה יכול להשתנות מאדריכל אחד למשנהו. בעוד שיש לדון בתשלומים מראש, הסכום שחברת אדריכלים גובה יכול להשתנות. חשוב לזכור להתייעץ עם אדריכל מורשה לפני קבלת החלטה סופית.

אדריכל יכול לגבות עד 250 $ לשעה לתכנן בית מותאם אישית. עמלות אלה ישתנו בהתאם למורכבות וגודל הפרויקט שלך. ככל שהפרויקט מורכב יותר, תצטרך לשלם יותר עבור משרד האדריכלים. עם זאת, אתה צריך להיות מוכן לשלם עבור יותר מהתשלום בפועל. דוגמה: שכר הלימוד של אדריכל לתכנון בית יכול להיות גבוה כשליש מתקציב הבנייה.

אדריכל גובה תשלום עבור שלב התכנון בהתבסס על המטר המרובע. העלות הכוללת של הפרויקט תהיה נמוכה יותר אם האדריכל יעבוד שעות ארוכות יותר. תשלום הכולל את תהליך העיצוב יכול לנוע בין מאתיים לשמונה מאות דולר. זה המחיר הכי סביר לפרויקט קטן. אדריכל יגבה אחוזים שונים אם אתה דורש יותר זמן לתכנן את הפרויקט כולו.

שכר אדריכל יכול לנוע בין 100 ל-250 דולר למ "ר. הקצב יגדל בהתאם לגודל הפרויקט. כמו עם כל מקצוען, התעריף לשעה יהיה שונה. שכר האדריכל מבוסס על גודל הפרויקט. עמלות נוספות עלולות לחול גם כן. עבור פרויקט גדול, שכר הלימוד של אדריכל הוא לעתים קרובות יותר מהעלות הכוללת של הנכס.

Related Posts