מהו השימוש בתאורה נסתרת?

אם יש לכם פרטים ארכיטקטוניים בכל הבית שאתם רוצים להדגיש, אורות נסתרים הם אפשרות נהדרת. הם יכולים להיות ממוקמים מתחת למיטה שלך או לאורך גרם המדרגות לאפקט דרמטי. בחדר השינה, אורות נסתרים יכולים להדגיש מקומות עבודה או להדגיש מאפיינים פנימיים. הם יכולים גם להוסיף זוהר חם ואינטימי. ניתן גם להציב אורות נסתרים כדי להדגיש אזורי עבודה וחללים נפרדים כגון שירותים, ארונות ומדרגות. בנוסף למתן אור נוסף, אבזרים אלה מוסיפים סגנון לחדר.

שימוש בתאורה נסתרת כדי להדגיש מאפיינים ארכיטקטוניים ותחומי עבודה היא דרך מצוינת להביא תחושה של דרמה לכל תוכנית. באפשרותך לבחור להשתמש במגוון סגנונות וצבעים, והם רב-גוניים מספיק לשימוש במגוון חדרים. שימוש בתאורה מוסתרת כדי להדגיש תכונות אלה יכול ליצור זוהר חם, אינטימי שהוא מושלם לערב רומנטי או בוקר מתעורר. תאורה נסתרת יכולה לשמש גם להדגשת פריטים דקורטיביים, כגון אגרטלים, כדי להוסיף דרמה לפנים שנראה רגיל.

יונדאי פליסייד היא דוגמה נוספת לתאורה נסתרת. מנורת הזנב שלו מחוברת לקישוט מט כרום לצורך אפקט תלת-ממדי, בעוד שהלדים פולטים קרני אור עדינות הזוהרות ברכות כאשר מופעלים. למרות ש ”אורות נסתרים” מוקדמים שימשו רק למטרות אסתטיות, יונדאי הרחיבה את שימושי הטכנולוגיה. יונדאי ניו גרנדור משתמשת בתאורה נסתרת בייצור שלה מחוץ לאירופה. עם זאת, הטכנולוגיה עדיין צריכה לעמוד בדרישות הבטיחות, כי המכונית חייבת לעבור בדיקות קפדניות כדי להיות ראויה לדרך.

אבזרי תאורה חבויים עכשוויים הם בחירות נהדרות להדגשת עיצוב התקרה הכוזבת שלך. אבזרים אלה פולטים זוהר חם ומוסיפים מראה קלאסי, מינימליסטי. ניתן לשלוט בתאורה נסתרת גם באמצעות מתג עמום. יש הרבה סגנונות וצבעים זמינים לאורות נסתרים, וזה תלוי בך להחליט איזה מהם יעבוד הכי טוב בשבילך. אתה תהיה מופתע מהאפשרויות. חשוב על הוספת תאורה נסתרת בביתך.

כאשר משתמשים בשילוב עם תאורה נסתרת אחרת, סגנון התאורה הנסתר יכול ליצור אווירה של מסתורין ודרמה. האביזרים של תאורה נסתרת חבויים עמוק מתחת לפני השטח ורק פולטים אור. טכניקה זו מתנהלת כעת באופן נרחב בבתים מודרניים. למעשה, זו הבחירה המועדפת על מעצבי פנים שרוצים ליצור אווירה שהיא גם חמה וגם דרמטית. מערכת תאורה נסתרת יכולה אפילו להיות מוטבעת בלוח עץ. האפשרויות אינסופיות.

דרך אחת להתקין תאורה נסתרת היא להתקין רצועות אור LED גמישות בארונות מובנים. קליק לומינודל (Luminoodle Click) הוא פס אור גמיש מסוג LED הניתן להתקנה בארונות מובנים. תאורה נסתרת יכולה ליצור אווירה בפינות חשוכות, המאפשרת לך לראות לתוך ארון בקלות, אפילו בחושך. זוהי אפשרות תאורה גדולה וזולה שתעשה את הארונות שלך יותר מסבירי פנים.

השלב הבא בשימוש בתאורה נסתרת הוא לבחור סגנון מתאים למרחב שאתה רוצה להאיר. לדוגמא, כמה תצוגות משתמשות ב ”קונטור פרוקטור” כדי ליצור אפקט זרקור שהוא בלתי נראה מבחוץ. סוג זה של תאורה קשה להסתיר עם הדרך המסורתית של שימוש בשנאים. קרן אור נסתרת יכולה גם לספק אפקט חזותי ליצירות אמנות מבלי להיראות לצופה. ברגע שבחרתם את הסגנון שאתם רוצים להשתמש בו, אתם צריכים לבחור חומר שמשלים את עבודת האמנות ואת הסגנון הכללי.

סגנון פופולרי נוסף לתאורה נסתרת הוא האור החוזר. אורות חוזרים נדחפים אל התקרה, ומשאירים רק את הטבעת והעדשה הנראים לעין. אורות אלה הם בחירה מצוינת לבתים עם תקרות נמוכות, מאחר שהם כמעט בלתי נראים. למרות הראות הנמוכה יחסית שלו, תאורה חוזרת יכולה להיות מסובכת לביים. אתה יכול להתקין אותם בעצמך, אם אתה בטוח מספיק. אבל אורות מודחקים אינם מוסתרים לחלוטין – הם רק 90% מוסתרים. קשה לכוון אורות מדוקדקים ולא יכול להיות גמיש כמו אורות גימבל. הם גם יכולים להיות מעומעמים עבור רבגוניות נוספת.

לאחר התקנת האורות, אתה צריך להתקין מפרצון קטן מתחתם. הדקו אותם באמצעות 1-1/4 "פרחחים. ודא לנתק את מקור הכוח לאורות בתוך תיבת קיר פנימית. החלף תיבה זו עם אחד גדול יותר כדי לפנות מקום לכבלים החדשים. יתרה מזו, הסרת הקופסה הישנה תקל בהרבה על הדיג בכבלים החדשים. אם מקור הכוח הוא מיקום חדש, תצטרך לחבר אותו אליו עם תיבה אחרת.

Related Posts