משאית לביוב

אז, מה זה משאית ביוב? רכב זה נושא פסולת ביוב ובוצה. התכונות המיוחדות שלו כוללות תחול עצמי, השקיה ישירה ונפח גדול. יעילותו ומהירותו מצוינים בטיפול בביוב ובבוצה. ותפעולו והובלתו הפשוטים הופכים אותו לרכב יעיל למחלקת התברואה. מאמר זה יספר לך יותר על מה משאית ביוב עושה.

משאית ביוב היא בעצם משאבה עם צינור מחובר אליה. משאבה עם צינור המחובר אליה יכולה לאסוף חומרי פסולת או בוצה במיכל ספיגה. משאיות אלה משתמשות בלחץ חיובי ושלילי על מנת להיפטר מחומר הפסולת. משאיות שאיבת בוצה שימושיות בתחזוקת וניקיון ביוב סניטריים. עם זאת, אתה לא צריך להסתמך על משאבת הביוב לניקוי בור הספיגה של הבית שלך.

למה משמשת משאית ביוב?

כאשר בוחנים משאית ספיגה, לשקול מה המטרה זה יהיה משרת. האם אתה זקוק ליחידת ניקוי ביוב ניידת? האם אתה עובד עם שטח גדול? אם כן, משאית הידרוקורנר היא בחירה טובה לצרכי התברואה שלך. המיכל שלו מכיל כ -3.5 טון פסולת ויש לו משאבות לחץ ואקום גבוהות. משאית בוצה יכולה להעביר כמעט כל דבר מאזור גדול לאזור קטן, ואילו משאית הידרוקורנר יכולה לנקות שטח קטן יותר.

תפקידו של משאית לניקוי ביוב כרוך בניקוי צינורות ביוב. משאיות אלה מספקות שטיפת רחוב, שירותים כימיים ושירותי ריסוס מים. לפעמים, הם משמשים גם משאבות העברה. כל המשימות הללו דורשות ידע והכשרה מומחים. ניקוי ביוב הוא שירות חיוני לרחובות חלקים ולשכונות נקיות. חשוב לשמור על משאיות אלה מתוחזקים היטב, כך שהם יכולים להמשיך את תפקידם החיוני במשך שנים רבות.

משאית ספיגה יש שימושים רבים, אבל הנפוץ ביותר הוא בשירותים ניידים. משאית ספיגה משתמשת בטכנולוגיית משאבות בסגנון שבשבת סיבובית כדי להוציא אוויר מהמיכל וליצור ואקום במשאית. תהליך זה יוצר ואקום חזק בתוך המשאית. כאשר טכנאי פותח את שסתומי הכיבוי העיקריים על צינור היניקה, בור הספיגה מנסה להשוות את הלחץ בתוך המיכל ומשאית הספיגה מתחילה למצוץ את כל חומרי הפסולת.

מהי הקיבולת של משאית ביוב?

משאית משאבת ספיגה יכולה לשרת רק מספר מצומצם של טנקים ביום. מיכל הוואקום שלו יכול להכיל רק שלושה או ארבעה טנקים, מה שאומר שאתה צריך לרוקן אותו במתקן טיפול. זה יכול להיות יקר, הן בהובלה והן בסילוק הפסולת. שימוש במשאית משאבת ספיגה היא דרך יעילה ביותר להפחתת עלויות שאיבת בור ספיגה, והיא יכולה לחסוך זמן וכסף.

כאשר מחפשים לקנות בור ספיגה, הדבר הראשון שעליך לעשות הוא להחליט על גודל המיכל הרצוי. קיבולת טנק ספיגה נע בין 300 גלונים לחמישה אלף גלונים. היכולת של טנק ספיגה ייקבע על ידי כמה מים אדם טיפוסי משתמש ביום. בדרך כלל, בור ספיגה למגורים יחזיק בין 750 ל -1,250 ליטרים של מים ליום.

Related Posts