קירוי פרגולה

מה לדעת לפני שאתה קונה קירוי פרגולה

תן דעתך לחומר הקירוי לפרגולה בעת רכישת פרגולה. אתה יכול לקנות אחד עשוי אלומיניום או פלדת אל חלד. אלומיניום ופלדה הם חומרים קלים וחזקים שיימשכו שנים רבות. עם זאת, פלדה תחליד ותיראה מלוכלכת כשהיא חשופה ללחות באופן קבוע. פיברגלס היא אפשרות תחזוקה נמוכה שלא תחליד או תחליד ותימשך זמן רב.

לצל אופטימלי, להבטיח כי אביזרים מתווספים לקורת הקירוי של פרגולה שלך. מבנה צל פשוט עדיין יכול להיות תוספת פונקציונלית ומושכת לחצר האחורית שלך. אבל אם אתה הולך למראה משוכלל יותר, לשקול הצבת הקורות שלך דרומה או צפונה. לאחר מכן, אם יש לך קירוי נמוך, אתה יכול לבחור gable פתוח, אבל זה ידרוש פרויקט גדול יותר.

מה כדאי לזכור כאשר קונים קירוי לפרגולות?

שיקול חשוב נוסף הוא עד כמה גדולה תהיה הפרגולה. אתה רוצה לבחור קירוי שהוא ביחס לשאר הגינה שלך. אם אתה בונה פרגולה לצל, ברצונך לבחור קירוי המספק צל מקסימלי. יש לשקול גם את קו הקירוי של ביתך. אם קו הקירוי שלך נופל מתחת לקו הקירוי, מומלץ על קירוי מוגש. כדי ליצור יותר מקום, אתה יכול לבחור גלגל פתוח אם קו הקירוי שלך גבוה יותר.

אם אתה מתכנן לבנות פרגולה שלך, לשקול את מיקומו. בעוד שרוב הפרגולות נמצאות באותו מקום כמו השמש, הן יכולות להיות בעלות גוונים שונים בהתאם לזמן היום. כאשר מציבים את הפרגולה, חשוב לשקול את מיקומה. אם אתה רוצה אותו להיות מוצל, לבחור אחד שפונה דרום מערב. הנקודה המוצלת תהיה בצד הדרום מערבי של המבנה.

כדי לספק צל, צריך להציב את הצד הדרום מערבי של הפרגולה. זה יעזור לחסום את שמש אחר הצהריים. אם אתה רוצה צל, תצטרך פרגולה שפונה לכיוון דרום מערב. אם פרגולה שלך פונה מערבה, אתה רוצה לשקול להציב אותו להתמודד דרומה כדי להימנע מהשמש. זה יספק יותר צל, אבל זה יהיה הכרחי כדי להתאים את הצד הדרום מערבי אם אתה רוצה צל מלא.

גודל הפרגולה שלך חשוב, אבל סגנון הקירוי שלך חשוב באותה מידה. חשוב לבחור את הסגנון המתאים למרחב שלכם, ואתם צריכים לבחור חומר שמתאים לשניהם. אלומיניום זול יותר מעץ, ולכן הוא כל כך פופולרי. בעוד המתכת יקרה יותר מעץ, היא גם חזקה וקלה יותר. הקירוי של פרגולה צריך להיות חזק מספיק לעמוד בכל תנאי מזג אוויר.

חשוב לשקול את החומר שאתה בוחר. הגם שסוג הקירוי הוא גורם מרכזי בקביעת עלות הפרגולה, החומר משפיע גם על מראהו הכללי. חלק מהחומרים יקרים יותר מאחרים. לפני שאתה מבצע רכישה, תשווה את המחירים של כל החומרים. אתה יכול לשקול את היתרונות והחסרונות של כל אחד לפני שאתה מחליט על הקירוי. חשוב לוודא כי הפרגולה שלך תואמת את האזור שבו הוא יהיה ממוקם.

כדאי שתשקול את גודל הפרגולה שלך לפני שתחליט על סוג הקירוי לפרגולות שאתה רוצה. גובה הפרגולה שלך נקבע על ידי הגובה וסוג הרגל המשמשים לתמיכה בו. קירוי מותקן בדרך כלל כחלק קבוע של בניין. זה יכול להיות מחובר למבנה אחר או שמאלה ללא קשר מכל מאפיין אחר. אם הגובה גדול מדי, אולי כדאי לך לבנות קירוי עם גלגל פתוח במקום.

המראה הטוב ביותר של פרגולה אפשרי רק אם יש לו הקירוי הנכון. פרגולה עשויה מאלומיניום היא האפשרות הטובה ביותר אם אתה חי איפשהו עם לחות גבוהה. פרגולה מפלדה עשויה לעבוד טוב יותר באזורים קרים יותר. עבור אלה החיים באקלים חם ולח, פרגולה מפלדה תתאים יותר לסביבתם. לפני שאתה קונה קירוי פרגולה, אתה צריך לבדוק את קו הקירוי.