אריחים

מה שלא ידעת על אריחים

חשוב ללמוד על אריחים אם אתה משפץ חדר בבית. ניתן למצוא אותם בגדלים ובצורות רבים. האריחים המוקדמים ביותר מתוארכים למצרים ב-4,700 לפנה "ס. הנה כמה עובדות מעניינות על אריחים שאולי לא ידעתם. עובדות מרתקות אלה יעזרו לך לקבל החלטה מושכלת לגבי רצפת האריחים החדשה שלך.

הדבר הראשון שאתם צריכים לדעת על אריחים הוא שהם עשויים מזכוכית ואוויר טהורים של סיליקה, מה שהופך אותם למוליכים עניים של חום. לדוגמה, החצאית הענקית במרכז החלל קנדי משמשת לאפיית אריחי קרמיקה. כאשר האריחים מוכנים, הם מתחילים לזהור וקל להרים אותם עם הידיים. לעובד אחד לקח 40 שעות להתקין אריח אחד. זה גם קל להתקין.

הדבר הבא שאתה צריך לדעת על אריחים הוא שהם באים בצורות ובגדלים שונים. כדי להתקין אותם כראוי, תצטרך סוגים שונים של גשושיות. באפשרותך למצוא את הגודל המתאים על ידי הסתכלות על המפרט של האריחים הנבחרים שלך או לבקש עזרה מנציג חנות אריחים. שימוש בגודל שגוי של גלגל יכול למנוע מהאריחים שלך להידבק לפני השטח ולהקשות עליהם. חפיפה נכונה הכרחית להתקנת אריחים. זה הכלי שמפתח את המרגמה לתוך החללים בחלק האחורי של האריח.

עוד דבר מגניב באריחים הוא חוסר היכולת שלהם לפלוט אדים רעילים. הם חסיני אש וגם עמידים מאוד לחום. הם אינם סופגים כמו שטיחים או קינה, ולכן הם לא יגרמו נזק לעשן בביתך. זה הופך אותם לפופולריים מאוד בבריטניה ובארצות הברית. הם גם מאוד קלים להתקנה. לא ניתן להסיר בקלות אריחים מהרצפה אז עדיף לא לקנות אותם לפני שאתה צריך אותם.

מערכת האריחים של מרכז החלל קנדי בנויה על שני ”עמודים”, אריחי פונקציות ואריחי בנייה. לראשון יש עמידות לחום ותכונות מובנות. הם גם עמידים בפני לחות. הם יכולים לשמש גם כדי לעקוב אחר המטען שלך אם אתה טס. מערכת זו תודיע לך כאשר הוא מקבל ליד תביעות מטען. הטכנולוגיה שמאחורי ההמצאות האלה היא אחת מרתקת שתרצו לבדוק אם אתם נוסעים.

היתרונות של אריחים:

אריחים חזקים מספיק כדי לעמוד בפעילויות יומיומיות. הקצוות המעוקלים והמאפיינים המובנים שלו הופכים אותו לאידיאלי עבור מטבחים וחדרי אמבטיה. אריחים אלה יעזרו לשמור על הפריטים שלך בטוחים. אם איבדת את הארנק שלך, אריח יכול אפילו לעזור לך למצוא אותו. כאשר אתה מחפש את הטלפון שלך, אתה יכול לחפש אותו באמצעות הקהילה הגלובלית של אריחים. ישנן דרכים רבות ללמוד יותר על טכנולוגיה זו, בין אם זו אפליקציית טלפון חכם או שעון חכם.

כדי לעקוב אחר המזוודות שלך ופריטים קטנים אחרים, אתה יכול להשתמש באריחים. הטייל יכול לשמש כדי לעקוב אחר מזוודות בשדות תעופה, מדי. אתה יכול להשתמש אריח להודיע ​ ​ לך כאשר המטען שלך הוא קרוב לאיסוף מטען אם הוא לא נרשם. ניתן גם להשתמש בו כדי לעקוב אחר מיקומו של המטען שלך. האריח שלך יכול גם לעקוב אחר נסיעות העסק שלך.

אפשר להשתמש באריחים בדרכים שונות. הם יכולים לשמש כאביזרים לסמארטפון שלך. אתה יכול להשתמש בטייל כדי לעקוב אחר המטען שלך בכל מקום. האריחים יכולים אפילו לעזור לך למצוא את המפתחות שלך או פריטים יקרי ערך אחרים. הם גם שימושיים למעקב אחר פריטים קטנים ומזוודות. האריח יודיע לך כשהתיק שלך קרוב לאיסוף המזוודות. מכשיר זה יכול לשמש כדי לעקוב אחר החפצים שלך אם אתה נוסע לעסקים.

בנוסף להיותו שימושי עבור בית, אריחים יכולים לשמש למעקב אחר פריטים קטנים. זה יכול לשמש גם כדי לעקוב אחר המטען שלך. אתה יכול להבטיח שהמטען שלך יגיע לשדה התעופה עם מישהו שאתה סומך עליו. אתה יכול להתרכז בדברים אחרים בזמן שאתה עדיין משתמש באריח. תוכל גם לקרוא את המאמר המלא כדי ללמוד על התועלת הרבה שיש לאריחים בביתך.

לפרטים נוספים על אריחים, לחצו כאן: אלפא, אריחים