כדי ליצור אווירה כפרית ומקסימה, שקול שימוש בסגנון כפרי של גינון. נטיעות בסגנון כפרי ימשכו חיות בר מקומיות תוך הצעת ניגודי צבעים בולטים. עם זאת, אם אתם לא מעוניינים ביצירת גן מסורתי, מודרניזציה של המראה עם אלמנטי גינון מינימליים יכולה להיות בחירה טובה. הנה כמה עצות שיעזרו לך לתכנן גינת גג שתשמח את אורחיך. ‏ גינת גג היא דרך נהדרת ליצור חדר חיצוני עם תחזוקה מינימלית.

ראשית, גן גג ידרוש סוג מיוחד של מבנה. מכיוון שכדור ־ הארץ, המים והצמחייה עלולים להיות כבדים למדי, יש להגן עליהם באמצעות מערכת אטומה למים. בנוסף, הניקוז צריך להיות במקום כדי למנוע הצטברות מים. שימוש במרזבים או במדרון יכול למנוע מגן גג להפוך לסכנה בטיחותית מסוכנת. אולם, גינת גג הכוללת את שני המאפיינים תחייב תכנון והכנה נוספים.

כאשר מעצבים גינה על הגג, תן דעתך לרוח. אף שצמחים רבים שורדים היטב בתנאי רוח, ייתכן שתצטרך מחסה לצמחים. שיחי רוח מוצקים ימנעו מאור השמש להגיע אל הצמחים שלמטה, אך הם גם יפעילו לחץ רב על התיקונים. חלופה בטוחה יותר היא להשתמש בעבודת עץ חדירה או במפרשית מחוררת. המשקל של שני החומרים האלה גם יפחית את הסיכון של נזק לרוח לצמחים שלך.

עיצוב כפרי יכול להיות בחירה טובה אם אתה אוהב את המראה של גינות העולם הישן. אלמנטי גן כפרי צריכים להיות מתואמים היטב ולא צריך להתחרות אחד עם השני. לגינה הקטנה בתמונה הזאת יש השפעה ויזואלית רבה, הודות לשימוש בנורות קפיץ צהובות וכחולות. רכישת אלמנטים ארכיטקטוניים כפריים היא לעתים קרובות אתגר, אבל אם אתה מתקשה למצוא אותם, לשקול חלופה פשוטה, זולה.

השימוש בסיף פלדה הוא אפשרות טובה לגינה כפרית. מאפייני האריגה של חומר זה יפחיתו את הצורך בציור. בנוסף למראה הנפלא, הוא גם יפחית את בעיות האוורור. גדר פלדה היא הגרסה העכשווית של סיף מתכת. זה יוסיף אווירה כפרית בזמן שנשאר דקורטיבי ועמיד. שימוש בגדר פלדה על גג גן יוסיף גם למראה הגן.

אם יש לך שטח גג קטן, שקול גינה כפרית בסגנון. אם ביתך נמצא בשכונה כפרית, עצים ופרחים גבוהים מספקים רקע למקום ישיבה חיצוני. עיצוב גן כפרי יכול לכלול פרחים ססגוניים פורחים, גפנים מטפסות ורהיטי עץ. אזור הגג יהיה גם מקום נהדר לבלות בשקט עם המשפחה שלך. זה יכול להיות מקום יפה לבלות אחר צהריים מרגיע.

כאשר בוחרים עץ לשתול על הגג שלכם, הקפידו לבחור עץ קטן שלא יפריע למבנה הבית. עצים גבוהים יותר הם הטובים ביותר עבור הצד של הבית והחצר האחורית, בעוד עצי חופה בינוניים טובים יותר עבור הגג. חופות עצים קטנות הן הטובות ביותר להדגשת הבית, בעוד עצים בגודל בינוני הם גדולים עבור כניסה למרפסות ולצדדים. בחר חופות קטנות כמו עץ כלב, משמש פורח יפני, מייפל יפני, אדום אדום מזרחי ועץ. לחלופין, שקול גידול כמה שיחים ירוקי-עד.

דרך פשוטה נוספת להשיג אטמוספירה כפרית היא לבנות חממה כפרית מחומרי קסטוף. הן לא יקרות וניתן לבנות אותן באמצעות אבני חלון, דלתות ועצים. זה גם אפשרי להשתמש בכיורים ממוחזרים ומזרקות כמטעים מושכים. לרובם יש חור ניקוז, אז לא צריך לשתול אותם! ישנן דרכים רבות אחרות ליצור אווירה כפרית שמשלימה את סביבת ביתך.

כאשר בונים אווירה כפרית על גג, אתה צריך לשקול את המטוס העליון. קווי שירות וימין של דרכים עשויים להיות בעיה, כפי שהם עלולים ליפול על הגג שלך. במקרה הזה, עדיף להתייעץ עם מקצוען. הוא או היא יוכלו לייעץ לך על איזה מבנה מתאים לפרויקט שלך. עם זאת, אם אתה לא בטוח, לוודא לשקול את המקום זמין לך.

פרטים נוספים: http://www.refaelw.com/%D7%A2%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91-%D7%92%D7%92%D7%95%D7%AA-%D7%A2%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91-%D7%92%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%90%D7%95%D7%95%D7%99%D7%A8%D7%94-%D7%9B%D7%A4%D7%A8%D7%99/

Related Posts