יש יתרונות רבים לעיצוב הגן עבור המשרד, כולל הפחתה בלחץ העובדים. לא רק שהגינון מציע הסחת דעת נטולת מתח, אלא שהוא גם בריא וטוב לסביבה. גינון מאפשר לעובדים לעצור ולהריח את הוורדים, או לעקוב אחרי הקוליברי. הגירוי החזותי עוזר להפחית את רמת המתח. מאמר זה ידון בכמה ממאפייני התכנון היעילים ביותר של גינת משרדך. ‏ להלן חמישה מהמאפיינים המועילים ביותר של עיצוב גינה למשרד.

אם אתה מודאג מקומת גן, אתה תמיד יכול לשקול חפיסה כדי ליצור קשר בין המשרד והגינה שלך. סיפונים הם גם דרך מצוינת להתמודד עם הרצפה המוגבהת בתוך המשרד, ויכולים גם להשלים גימור עץ חיצוני. משרדי הגן גם מפיקים תועלת מישיבה בחוץ, ודלתות צרפתיות ודלתות זכוכית זזות יכולות להיפתח לגן במזג אוויר חם יותר. גודל השטח המרוצף החיצוני שלך יהיה תלוי במטרת משרד הגינה. שלושה עד ארבעה מטרים רבועים יספיקו לעבודת יחיד, בעוד עשרה עד עשרים מטרים רבועים יהיו מתאימים לשיתוף פעולה או הבאת לקוחות לגינה שלך.

העלות של משרד גינה יכולה להשתנות. זה בדרך כלל זול יותר מאשר לבנות שלוחה, אבל משרד גינה יכול להיות שווה ערך לעלות של הארכת חדר אחד. כאשר בוחרים בתכנון, יש לזכור כי גישה לאתר היא שיקול קריטי. אם משרד הגן שלך צמוד ישירות לבית, תצטרך לארגן עגורים שיביאו לוחות וחומרים. זה יכול להסתכם בעלויות משמעותיות.

משרדי הגן פופולריים יותר ויותר כדרך נוחה לעבודה מהבית. למרות היתרונות הרבים, לא תמיד קל להפריד בין חיי הבית לעבודה. זה יכול להיות מלחיץ וקיום קדחתני. משרד גינה יכול להפוך בית קיץ קיים, צריף, או מבנה חיצוני אחר למרחב שנבנה למטרה עבור העבודה. אליסון מנסל, הידועה בשם ”שאד גורו לונדון”, מייעצת לאנשים על הקמת משרד גינה שעובד לצרכיהם.

תן דעתך לסוג התאורה שאתה רוצה לגינה שלך. אותם כללים חלים על תאורה חיצונית כמו תאורה ביתית. אם המשרד שלכם נמצא בקומה השנייה, התקינו מראה גינה שמחזירה אור שמש, מקפיצה אור סביב לשלב צמחים בעציץ כדי להתמזג בתוך ומרחב חיצוני. דלתות זכוכית גדולות וחלונות רחבים גם מאפשרים שפע של אור טבעי למשרד.

גינה במשרד היא דרך נהדרת לשחרר לחץ. אם תיקח הפסקות כדי לטפח את הצמחים שלך או להאכיל את התרנגולות, זה יעזור לך להירגע ולחזור לעבודה בתחושת רענון ופורה יותר. יש גננים שאפילו מארחים בגניהם אסיפות או משתמשים במקום כדי לעבוד על המחשבים הניידים שלהם. הפסקות הגן יכולות גם לטשטש את הגבולות בין העבודה לחיים. עבור מי שאינם עוסקים בגינון, עיצוב הגן הוא חלופה מצוינת להקלת המתח.

ברגע שהחלטת על סוג המרחב שאתה רוצה, אתה יכול להתמקד איך תוכל להשתמש בו. אם אתה זקוק לפרטיות מצד שכנים, שקול הוספת גדר או שתילת שיחים. לחלופין, כדאי שתוסיף אזור ישיבה. כל מה שתבחר, תוודא שאתה משלב את זה בעיצוב שלך. אחרי הכל, זה מקום מרגיע ומהנה להיות בו. אז צא החוצה ותהנה מהגינה!

ערוגות פרחים צבעוניות משפרות את בטיחות הולכי הרגל והנהגים כאחד. חציון נופי מקצועי או מדרכה גם מעלה את המודעות להולכי רגל. צמחים באזורים בעלי נוף מקצועי גם מחדירים תחושת גאווה במקום העבודה. עובדים בריאים מאושרים יותר, פוריים יותר ובריאים יותר – ועובדים מאושרים מרוויחים מעסיק טוב וחכירה מחודשת. לגן משרדים גדול, הייגרוב מספק צוות עיצוב מנוסה כדי להפוך אותו למציאות.

בין אם תבחר צמח פורח, טרופי או מקורה, תוכל להוסיף מגוון צבעים למרחב החיצוני של המשרד. בחודשי הסתיו והחורף, אמהות צהובות בוהקות וגרגרים אדומים מהולי יוסיפו שפריץ תוסס של צבע למשרד. נרקיסים וצבעונים זוהרים ועליזים באביב ימצאו חן בעיני העובדים והמבקרים כאחד. הצבע שהם מביאים יעלה את המורל של כוח העבודה שלך.

Related Posts