כפי שאמרתי בעבר, עיצוב הוא עבודה מתגמלת להפליא. אתה זוכה לראות את הרעיונות שלך מתעוררים לחיים ולשמח אנשים מהבתים שלהם. אבל זה לא תמיד קל! עיצוב הוא גם קריירה תובענית, הדורשת סיבולת ויצירתיות. כדי להצליח בתחום זה, עליך להתמסר במלואו למלאכת העיצוב – וישנן מספר דרכים שבהן מעצבים שומרים על מוטיבציה.

המפתח ליצירת עיצוב פנים נהדר הוא שתהיה לך תוכנית מוצקה

לפני שתתחיל, חשוב שתהיה לך תוכנית מוצקה. זה לא מספיק רק לדעת מה אתה רוצה; חשוב גם לחשוב איך העיצוב שלך יגרום לך להרגיש והאם התקציב ריאלי עבור הפרויקט שלך או לא.

דעו מה אתם רוצים: זה אולי נראה מובן מאליו, אבל כדאי להזכיר כי אנשים רבים לא באמת יודעים מה הבית שלהם צריך לפני שהם מתחילים לשפץ או לעצב מחדש. קח קצת זמן (ואולי אפילו בקש עזרה מחברים) כדי להבין מה יעשה את החיים קלים יותר עבור כל מי שגר שם – ואז וודא שהדברים האלה משולבים בעיצוב של כל חדר!

תחשוב על איך זה גורם לי להרגיש: חדר לעולם לא צריך להיות פשוט "יפה"; במקום זאת, חשבו אם זה הגיוני או לא עבור התפקוד שלו בתוך הבית, כמו גם המשיכה האסתטית שלו (שיכולה להיות שונה על סמך כל אדם). למשל, אם אנחנו מדברים על מטבחים אז ברור שיש שיקולים פרקטיים כמו גודל/פריסה אבל גם העדפות אישיות כמו האם מכשירי נירוסטה נראים מספיק טוב מול ארונות עץ דובדבן… וכו' עד בחילה עד אינסוף".

להיות מעצב זו עבודה

זה לא רק לשבת בפיג'מה כל היום ולהמציא רעיונות חכמים למוצרים ושירותים חדשים. עיצוב הוא הרבה יותר מזה, וזה דורש הרבה יותר מאמץ ממה שרוב האנשים מבינים. הנה כמה דברים שאולי לא ידעתם על להיות מעצב:

עיצוב דורש למידה, למידה לוקחת זמן, וזמן עולה כסף! ככל שתלמד יותר על עיצוב וכיצד להשתמש בכלים כמו Adobe Illustrator או Sketch (או כל תוכנה אחרת שתשתמש), כך יהיה לך קל יותר ליצור עיצובים נהדרים מהר יותר – אבל אם אתה רוצה להשתפר במשהו מהר יותר ככל האפשר, אין מנוס מהצורך להשקיע קודם כל קצת כסף בחינוך. למעצבים יש לעתים קרובות פרויקטים מרובים בבת אחת; הם צריכים את המיקוד שלהם מפוצל על פני משימות רבות ושונות להיות יצירתי פירושו לחשוב מחוץ לקופסה – אבל לפעמים גם להיכנס לראש שלך יכול לעזור..

יש הרבה זמן בהסתכלות על עבודות של אנשים אחרים. יש הרבה זמן בהסתכלות על עבודות של אנשים אחרים. אתה צריך להתעדכן בטרנדים האחרונים, כדי שתוכל לראות מה עובד ומה לא. תראה הרבה עיצובים גרועים, אבל גם כמה מעולים. החוכמה היא להבחין בהבדל ביניהם.

אתה צריך להיזהר לא להיות מושפע מדי מטרנדים או מעצבים אחרים

בעולם עיצוב הפנים יש הרבה לחץ להיות ייחודי. אתה צריך להיזהר לא להיות מושפע מדי מטרנדים או מעצבים אחרים. מעצב טוב צריך להיות מסוגל להבחין בין עיצוב טוב לרע, לכן חשוב לך כמעצב שואף לא רק לעקוב אחרי מה שאנשים אחרים עושים אלא גם ליצור משהו שהוא באמת שלך.

מציאת השראה היא דבר יומיומי : השראה היא דבר יומיומי. אתה יכול למצוא אותו בכל מקום ובכל דבר, אבל אתה צריך להיזהר לא להעתיק עבודות של אחרים. אם לא תיזהרו, אולי תתחילו לעצב דברים שנראים כאילו יצאו ישר ממגזין או משהו שמעצב אחר עשה רק בשבוע שעבר (וזה נכון במיוחד אם יש לכם חברים שהם גם מעצבים).

אתה צריך להישאר נאמן לעצמך כאמן ולוודא שכל מה שנותן השראה לעיצובים שלך מגיע קודם כל מתוכך – ואז אולי משני ממקורות אחרים כמו ספרים או אתרי אינטרנט או תוכניות טלוויזיה (אבל רק אם הדברים האלה נותנים לך השראה).

אתה לא מפסיק ללמוד אלא אם כן אתה רוצה לעשות משהו אחר לגמרי. למידה היא תהליך הנמשך כל החיים ולא מדובר רק בכישורים, אלא גם בידע ובהבנה. זהו תהליך מתמשך שחיוני לקריירה שלך. ללמוד הוא חיוני כמו גם ללמוד את מה שאתה צריך לדעת כדי לעשות את העבודה שלך היטב. עיצוב היא עבודה שדורשת מסירות ולמידה רבה, אבל היא גם מאוד מתגמלת כשסיימתם משהו שאתם גאים בו.

לפרטים נוספים : sharon-eiger.co.il/