שירותי מנוף

שירותי מנוף – מה שאתה צריך לדעת

כאשר אתה זקוק לשירותי מנוף, יש לקחת בחשבון כמה דברים. ראשית, להבין את הסוגים השונים של שירותי מנוף. שנית, דע מתי אתה זקוק להם. ושלישית, הימנע מטעויות נפוצות כשאתה מחפש אחת. שירותי מנוף הנכון יכול לחסוך לך זמן וכסף. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על סוגים שונים של שירותי מנוף.

מהם הסוגים השונים של שירותי מנוף?

ישנם מספר סוגים שונים של שירותי מנוף זמינים, וחשוב לדעת איזה מהם מתאים ביותר לפרויקט שלך. מנופים הם חתיכות ענק של מכונות הדורשות מפעיל מאומן מוסמך. חברות השכרת מנוף חוו מפעילים בצוות, בעוד שקבלנים מסוימים מעדיפים לספק משלהם. מפעילי מנוף מוסדרים על ידי אושה ויש להם הכשרה ספציפית לכל דגם מנוף.

מנופים סטטיים משמשים בדרך כלל לפרויקטים גדולים של בנייה, מכיוון שהם יכולים להרים חפצים כבדים לאורך זמן רב. מכיוון שיש להם טביעת רגל קטנה יחסית, מנופים סטטיים משמשים לעתים קרובות בסביבות עירוניות ומספקים בטיחות נוספת לעובדים. לעומת זאת, מנופים ניידים יכולים לנוע פנימה והחוצה מאזורים שונים, והם בדרך כלל שוקלים בין שלושה ל -35 טון.

מנופי ג ' יב הם מתקנים ניידים או קבועים מעל תחנות עבודה. הם משמשים לעתים קרובות למשימות חוזרות ונשנות והם מותקנים על עמוד קיר או רצפה. לחלקם יש תנועה נוספת, כולל היכולת להתנדנד או לסובב. מנופי טיפול בתפזורת, לעומת זאת, משמשים להובלת כמויות גדולות של חומרים כבדים. מכונות אלה יש וו מיוחדים המשתמשת מנגנון תופס דלי להרים חומרים.

מנופים תקורה משמשים בתעשיית הפלדה. מנופים כבדים אלה מטפלים בפלדה בכל שלב בתהליך הייצור. הם יכולים להעביר חומרי גלם לתוך הכבשן או להעביר פלדה חמה. לאחר מכן, הם יכולים להרים סלילי סיים ולהעביר אותם סטמפר או מפברק. הם משמשים גם בתעשיית הרכב.

באילו מצבים אתה צריך שירותי מנוף?

כאשר אתה צריך להשתמש במנוף, עליך לוודא שלחברה שאתה שוכר יש את הכיסוי הביטוחי הדרוש. זה מגן עליך ועל העסק שלך אם יש תקלה בעת שימוש במנוף. כמו כן, חשוב לוודא כי חברת המנוף יש רקורד בטיחות טוב. זה אומר לבדוק את המכונות באופן קבוע ולהכשיר עובדים שיודעים מה לעשות במקרה של בעיה.

השימוש העיקרי במנוף הוא הרמת חפצים כבדים. ישנם סוגים שונים של מנופים עבור עבודות שונות. ישנם מנופי 18 עד 25 טון המשמשים להנפה כללית. מנופים אלה משמשים להרמת קורות, מסילות מחסום בטון ועבודות מסחריות קטנות יותר. הם שימושיים גם לעבודות בנייה מכיוון שהם מהירים להתקנה ולהובלה. באופן כללי, קבלנים גובים מרגע שהעגורן עוזב את אתר הבסיס.

לפני שכירת מנוף, חשוב לקבוע את גודל אתר העבודה ואת העומס שצריך להרים. בהתאם השטח, ייתכן שיהיה עליך סוג אחר של מנוף. בנוסף, מנופים שונים יש מגבלות עומס שונות. הקפד לבדוק אם לחברת המנוף יש את הרישיון המתאים לפרויקט שאתה עובד עליו.

יתרון נוסף של שכירת ספק מנוף מקצועי הוא היכולת לנצל את משאבי החברה. הם יוכלו לכסות את עלויות ההכשרה וההסמכה ויספקו גישה למפעילים הטובים ביותר בשוק.

טעויות שיש להימנע מהן כשמחפשים שירותי מנוף

ישנן מספר טעויות נפוצות שיש להימנע מהן כשמחפשים שירות מנוף. טעויות אלה עלולות להוביל לתקלות יקרות ועלולות להיות מסוכנות. לדוגמה, לזלזל במשקל של העומס שלך יכול להוביל לתוצאות חמורות, כולל כשל מנוף ופציעה. הדרך הטובה ביותר להימנע מטעויות כאלה היא לשתף פעולה עם שירות מנוף מקצועי.

אי בדיקה נכונה של ציוד העגורן היא טעות נוספת שיש להימנע ממנה. מפעילי קריין צריכים לבצע בדיקות יומיות על הציוד שלהם, והם צריכים להיות מודעים לכל בעיה. הם צריכים לשים לב קרוב ווים שבורים או רופפים, חוטים, וחלקים אחרים. כמו כן, הם צריכים לוודא כי מערכת הבלמים של הציוד שלהם במצב טוב.

עומס יתר על מנוף הוא טעות נפוצה נוספת שיש להימנע ממנה. מפעיל לא צריך להפעיל מנוף ליד קווי חשמל, כפי שהוא יכול להוביל לתאונה. מפעיל מנוף חייב להיות מודע גם לסיכון להתחשמלות. מסיבה זו, על המפעיל לעולם לא לעבוד ברדיוס של 10 מטר של קווי חשמל. עליהם גם לנסוע לאט כדי למנוע נגיעה בטעות בקווי חשמל.

המפעיל צריך להיות מאומן להפעיל את העגורן בבטחה ובצורה נכונה. אם למפעיל מנוף אין את הידע הדרוש, הם עלולים לסכן את כל צוות הבנייה. כתוצאה מכך, חשוב לשכור מפעיל מקצועי לתפקיד.