שורשים בביוב

הסרת שורשים מצינורות ביוב – טיפים חשובים

אם יש לך בעיות עם שורשים בביוב, כדאי שתשקול להשתמש במסיר שורשים כימי. הפתרון הזה הורג את מבנה שורש העץ. השורש יימנע מלגדול בחזרה בצינור. עליך להיזהר כאשר אתה משתמש במוצר כימי להסרת עצים, משום שמוצרים אלה עלולים להזיק לצינורות שלך. הנה כמה עצות להסיר שורשים מהצינורות שלך

כדי להסיר שורשים בביוב, הצעד הראשון הוא לבחון את מצבו של קו הביוב. מערכת השורשים נמצאת בדרך כלל 15 ס”מ מתחת לאדמה. שורשים אלה הם בחיפוש אחר חמצן, מים, חומרים מזינים ויסודות אחרים. זה הופך אדמה עם משטחים מופרעים למושלמת לצמיחת שורשים. העצים גם מעדיפים משטחים קשים משום שקל יותר לחדור אותם ולגדול עליהם. לכן, אם אתה שם לב שיש סדקים או מפרקים במערכת הניקוז שלך, הם יכולים לגדול בתוכו.

אם מערכת הביוב שלך מתנקזת לאט או האסלה שלך עושה רעש גרגור, סביר ששורשים נכנסו לצינור. אם הניקוז איטי, עליך להיוועץ בשרברב כדי לקבוע אם יש להסיר את השורשים בביוב. ישנן דרכים רבות למנוע צמיחת שורשים בצינורות ביוב, והסרת שורשים אינה האפשרות היחידה.

שימוש בנחושת גופרתית או כימיקלים אחרים. חומרים אלה יכולים להרוג את השורש מבלי לפגוע במשטח החיצוני של צינור הביוב. הם לא יפגעו בצמחים אבל הם לא יוכלו לחדור לאזור הרעיל מחוץ לצינורות. כימיקלים אלה עשויים להספיק לבעיות שורש קלות. אין להשתמש בפתרונות זמניים אלה כשורשים יכולים לצמוח מחדש בתוך מספר שבועות בלבד. אולי עדיין יש לך בעיות אחרי שהשורשים בביוב ימותו.

מה לעשות לפני ששוכרים מקצוען עבור שורשים בביוב?

לפני שאתה שוכר שרברב, דאג לחקור את השיטות השונות להסרת שורש העץ. אולי תרצה לשכור שרברב מקצועי. אתה יכול לעשות את זה בעצמך או לשכור חברה שמבצעת את השירות הזה. השירותים שתבחר ישפיעו על עלות השירות. שירות מקצועי הוא האפשרות הטובה ביותר אם יש לך תקציב מוגבל. לאחר שהשורשים בביוב הוסרו, השרברב יכול לתקן את האזור הפגוע ולמנוע בעיה חוזרת.

שירותי הסרת שורשים מקצועיים מסוגלים להסיר בבטחה שורשים מצינורות הביוב שלך ולמנוע כל נזק. בעוד שמסיר שורשים כימי יהרוג את כל שורשי העצים הקיימים, הוא עדיין יועיל להשתמש במערכת ריקוד הידרו כדי לשטוף את צינור הביוב. שורשי העצים לא יכולים לצמוח בחזרה אחרי שהם הוסרו. זה יכול להוביל לחסימה. פתרון זה דורש מומחיות של שרברב מקצועי.

Auger היא השיטה הפופולרית ביותר להסיר שורשים בביוב. שרברב מנוסה יכול לזהות ולגלות את השורשים. בדרך כלל משתמשים ברובד מכני כדי להסיר את השורשים. הראש הספירלי של מנקה ביוב מופעל עובד בדיוק כמו סהד הדדי. בעוד השורשים הוסרו עם מגדל עשוי להיות מת במשך כמה ימים, אתה לא יכול להבטיח שהם יישארו מתים.

חוץ מהכימיקל, אפשר להשתמש בשיטות הסרת שורשים. אלה יכולים להיעשות על ידי אנשי מקצוע או על ידך. לפני שאתה מתחיל הסרת שורש, חשוב שתזהה את סוג השורש המדויק שפלש לקו הביוב. עליך לפעול במהירות אם אתה מוצא שורשים פולשניים. יש פתרונות רבים, אבל זה הכי טוב אם אתה לא בטוח איך להמשיך.

שרברב מקצועי יכול להשתמש בAuger כדי להסיר את השורשים בביוב. שיטה זו היא הפופולרית ביותר, אבל היא יכולה להיות מסוכנת. זה יכול לנתק את צינור הביוב שלך ולגרום לחסימה גדולה. שרברבים מומחים יכולים להשתמש באנדוסקופ כדי לבדוק את הצינורות שלך. בדיקות וידאו יכולות לעזור לך לזהות את הגורם השורשי. זה גם בטוח לצינורות שלך.

Related Posts