האם ארון עץ לחדר אמבט טוב?

החומר הטוב ביותר לארון שירותים הוא עץ מוצק. ישנם מינים רבים של עצי פרקט המתאימים לארונות שירותים, כולל עץ אלון, טיק ואגוז מלך. דיקט מטופל כדי לשמור על לחות, וכמה ארונות עשויים מ-MDF כבוש. ארונות עץ מוצקים הם האפשרות העמידה ביותר ונמשכת זמן רב. אבל תיזהר לוודא שהארון אטום כראוי כדי למנוע נזקי מים. ארונות עץ מוצקים זמינים במגוון של גימורים, כך שאתה יכול לבחור סגנון שמתאים לטעם ולתקציב שלך.

אשוח דאגלס הוא אחד מסוגי העץ הקלים המתאימים לארונות שירותים. הוא זמין בקלות בארצות הברית ובקנדה. הוא מצוין לכושר עבודה, כי הוא לוקח מסמרים וברגים וקושר היטב עם דבק. זה גם לוקח גימורים שונים מאוד טובים. לכן, ניתן להשתמש בו כדי להפוך את החוכמה לשירותים. עץ מוצק הוא יקר, לכן כדאי לשקול רכישת אופציה זולה יותר כגון דיקט או MDF.

לנקות ארון שירותים זה לא קשה. עם זאת, חשוב לנקות אותו באופן קבוע. הצעד הראשון הוא להסיר כל מים שאולי נאספו על פני השטח שלו. השלב הבא הוא לנגב את פני השטח אחרי כל אמבטיה. אם לארון יש כתמים, השתמש בחומר חיטוי וניקה אותו לעיתים קרובות. אחרת, הוא עלול להשתנות ולהתחיל להריח. ודא לייבש אותו ביסודיות לאחר מכן. אתה צריך לנגב את ארון העץ שלך אחרי כל אמבטיה.

עדיף להימנע מעץ מוצק בשירותים אם חסר לך מקום. חדרי האמבטיה לחים וחמים ועץ מוצק יתרחב ויתכווץ. לחות זו יכולה לגרום לפיצוח צבע או יחידות לעיוות. חלופה טובה היא דיקט, שהוא חומר מורכב עשוי מצבעי עץ הדבוקים יחדיו. דיקט לא מתרחב כמו עץ מוצק והוא בחירה טובה לקונים מודעים לתקציב. אתה גם תהיה מרוצה מהתוצאות.

https://youtu.be/PqJeVg2_qKc

בעוד פרקט הוא קרם לחות טבעי, MDF הוא עמיד יותר מעץ. החיסרון היחיד באם-די-אף הוא שקשה לתקן אותו. ואם אתה לא מומחה בפרויקטים של DIY, עדיף לשקול ארון אמבטיה מוכן להרכבה. ארונות אלה מורכבים מראש ונשלחים עם כל החומרה הדרושה, כולל קופסת , קופסאות מגירת עץ, ומגירות צמודות רכות. בדרך כלל, מוצרים אלה שולחים בתוך שבעה עד חמישה עשר ימי עסקים.

בחר את החומר שלך בזהירות. כאשר אתה בוחר חומר ארון עץ, אל תשכח לשקול את האקלים שבו הוא ישמש. הוא צריך לעמוד בתנאים הממוזגים של השירותים. עץ יכול להיות יקר, אבל הוא יימשך עשרות שנים. זה בהחלט שווה את ההשקעה. אם אתה יכול להרשות לעצמך, יהירות עץ מוצקה תחזיק אותך במשך שנים רבות. ואז, אתה יכול אפילו לבחור בארון יהירות בסיום עץ יפה.

בזמן בחירת ארון עץ לאמבטיה, אתה צריך לזכור שזה חשוב בדיוק כמו ארון המטבח. ארונות האמבטיה נוטים להיות לחים, מעורפלים ואפילו מוצפים, כך שאתה צריך לבחור חומר שלא עיוות או להירקב. בחירה לא נכונה יכולה להיות טעות יקרה. זה תמיד הכי טוב לעשות את המחקר שלך ולבחור את החומר הטוב ביותר לארון האמבטיה שלך. אם לא, אתה עלול בסופו של דבר עם יהירות חדר אמבטיה עץ שלא עונה על הצרכים שלך.

סיים את ארון השירותים שלך עם שכבת לכה. גימור עמיד זה קל ליישום ומגן על העץ במשך שנים. להחיל אותו על הכתם הישן או לעץ חשוף. שני מעילים קלים של לכה יעניקו לך סיום מקצועי. ארונות יהירות שירותים הם בחירה פופולרית כפי שהם מקום שבו אנשים מתכננים נפשית שאר היום שלהם, לשטוף את הלחץ שלהם, ולהתחדש.

בחר צבע שמשלים את חדר האמבטיה שלך ואת שאר הבית. הצבעים והסיומים של האמבטיה צריכים להיות מסונכרנים עם הסגנון והנושא שלה. בחר טון ניטרלי או ערכת צבעים בולטת יותר. אתה אפילו יכול לערבב ולהתאים את היער בשימוש בכל החדר. אחד הצבעים הנפוצים ביותר לשירותים הוא לבן, שהולך טוב עם קיר עץ כפרי למראה. שקול שימוש בעץ לבן לשירותים כדי להשיג מראה רטרו-מודרני או מראה יפני מסורתי.

Related Posts